Sam
Muumipappa
Tuota on liikkeellä.Tuli tuossa illalla taas tunne, että mikään ei riitä.
Tuota on liikkeellä.Tuli tuossa illalla taas tunne, että mikään ei riitä.
Mmh... olipas taas, puuh. Hohhoijaa, voi VITTU. :jaska:Pirteä, illalla treffit. x)
Mulla oli eilen 38 kans. Nyt alkaa jo helpottaa vaikka rintaan alkoikin pistämään syönnin jälkeen.Parempi kuin eilen 38 asteen kuumessa. Lima irtoo jo.
Oho! :eek!: :thumbup:Katastrofaalisesta F1-kisasta huolimatta aivan mahtava! Olen tolkuttoman rakastunut Enpähän ole tätä tunnetta ihan äsken kokenut.
Hienoa! :thumbup:Katastrofaalisesta F1-kisasta huolimatta aivan mahtava! Olen tolkuttoman rakastunut Enpähän ole tätä tunnetta ihan äsken kokenut.
Kerro lisää. Jaettu vitutus on kaksinkertainen vitutus.Mmh... olipas taas, puuh. Hohhoijaa, voi VITTU. :jaska:
Kerro lisää. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.Katastrofaalisesta F1-kisasta huolimatta aivan mahtava! Olen tolkuttoman rakastunut Enpähän ole tätä tunnetta ihan äsken kokenut.
No eipä muutaku että vois kehittää jonkinlaisen selkärangan itselle ja opetella sanomaan joskus ei.Kerro lisää. Jaettu vitutus on kaksinkertainen vitutus.
Pääsitkö siis panemaan vastoin omaa tahtoasi?No eipä muutaku että vois kehittää jonkinlaisen selkärangan itselle ja opetella sanomaan joskus ei.
Juu, siihen ei vaadittu kuin yksi mutka ja pisarat väärässä kohtaa.Heh, miten mieliala voi mennä nollasta sataanseitsämään ja sieltä alas - sataanseitsämään muutamassa sekunnissa.