Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Huolestunut olo. Koiralla on jalka kipeä, eikä se itse osaa sanoa, mikä sattuu. :frown: Olisiko polkenut lasinsiruihin? Mitään ei näy. Olisiko 'nyrjähtänyt', kun se innoissaan tormailee syksyn lehtien perässä uskomattomalla vauhdilla ja vetäisee äkkinäisiä käännöksiä. :dunno:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Huolestunut olo. Koiralla on jalka kipeä, eikä se itse osaa sanoa, mikä sattuu. :frown: Olisiko polkenut lasinsiruihin? Mitään ei näy. Olisiko 'nyrjähtänyt', kun se innoissaan tormailee syksyn lehtien perässä uskomattomalla vauhdilla ja vetäisee äkkinäisiä käännöksiä. :dunno:
Meillä kans neiti ontu tassuunsa viime viikolla yhden päivän. Mutta ei se itse näyttänyt olevansa moksiskaan siitä, niin en sitten sen kummemmin asiaan reagoinut asiaan kun tutkin tassun enkä mitään löytänyt. Seuraavana päivänä se vaiva oli ohi jo.

Edellisellä kerralla kun tollasta oli, niin oli kynsi poikki.

72

Well-known member
Ihmetyttää. Ajan kulu, nimittäin tänään on 1v kulunut mun lasketusta ajasta. Tyttöhän syntyi sitten 9 päivää sen yli.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Sama on ollut Leevilläkin pari päivää. Kysymyksessä on kuitenkin vain lievä nyrjähdys, koska mitään haavaa tai lasin tms. jälkiä ei ollut havaittavissa. Kolmella jalalla tepastelua parin päivän ajan niin kyllä se siitä taas vertyy.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ihan kuningasolo ku tuli positiivista ja kannustavaa palautetta. Ja sitä tuli myös yhestä paperihommasta, joka ei mun mielestäni oo ihan mun vahvinta osaamistani.
On se hienoa ku hommat menee näin putkeen muutenkin. Töissä on kivaa ja hommat sujuu. Ongelmat on saatu hyvin korjattua ja kaikki on ok.
Kyllä taas kelpaa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Ihan kuningasolo ku tuli positiivista ja kannustavaa palautetta. Ja sitä tuli myös yhestä paperihommasta, joka ei mun mielestäni oo ihan mun vahvinta osaamistani.
On se hienoa ku hommat menee näin putkeen muutenkin. Töissä on kivaa ja hommat sujuu. Ongelmat on saatu hyvin korjattua ja kaikki on ok.
Kyllä taas kelpaa.
Hieno homma. Eikös ole kummallista, miten kiitos ja myönteinen palaute innostaa ja kannustaa ja taas jaksaa ja yrittää enemmän. :ahem:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olga sanoi:
Hieno homma. Eikös ole kummallista, miten kiitos ja myönteinen palaute innostaa ja kannustaa ja taas jaksaa ja yrittää enemmän. :ahem:
Onhan se vähän kummaa. Ja se miten mieliala voi vaihtua niin nopeasti täydellisestä ketutuksesta ihan toiseen ääripäähän ku joku sanoo muutaman sanan oikeassa kohdassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
toleranssisiipi sanoi:
Onhan se vähän kummaa. Ja se miten mieliala voi vaihtua niin nopeasti täydellisestä ketutuksesta ihan toiseen ääripäähän ku joku sanoo muutaman sanan oikeassa kohdassa.
Niinpä. Tuon kun muistaisi aina itsekin, että muistaisi sanoa ääneen ne hyvät asiat, mitä mielessä liikkuu. :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
toleranssisiipi sanoi:
Niin se vaan voi mennä. Mulla on nyt ihan eri fiilis kuin aamulla. Tyytyväinen ja iloinen ja jollain tapaa kiitollinenkin. Jotenkin taas vaan tänään tajusin miten uskomattoman hyvin mulla kuitenkin on asiat.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Niinpä. Tuon kun muistaisi aina itsekin, että muistaisi sanoa ääneen ne hyvät asiat, mitä mielessä liikkuu. :ahem:
Tänään minua katsottiin hetki kummallisesti, kun kehuin rautakaupan kassalle saaneeni usealla osastolla erinomaista palvelua.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Tänään minua katsottiin hetki kummallisesti, kun kehuin rautakaupan kassalle saaneeni usealla osastolla erinomaista palvelua.
Täälläkin on erään rautakaupan kassalla todella nätti neitonen.