Meillä kans neiti ontu tassuunsa viime viikolla yhden päivän. Mutta ei se itse näyttänyt olevansa moksiskaan siitä, niin en sitten sen kummemmin asiaan reagoinut asiaan kun tutkin tassun enkä mitään löytänyt. Seuraavana päivänä se vaiva oli ohi jo.Olga sanoi:Huolestunut olo. Koiralla on jalka kipeä, eikä se itse osaa sanoa, mikä sattuu. :frown: Olisiko polkenut lasinsiruihin? Mitään ei näy. Olisiko 'nyrjähtänyt', kun se innoissaan tormailee syksyn lehtien perässä uskomattomalla vauhdilla ja vetäisee äkkinäisiä käännöksiä. :dunno:
Sama on ollut Leevilläkin pari päivää. Kysymyksessä on kuitenkin vain lievä nyrjähdys, koska mitään haavaa tai lasin tms. jälkiä ei ollut havaittavissa. Kolmella jalalla tepastelua parin päivän ajan niin kyllä se siitä taas vertyy.Olga sanoi:Huolestunut olo. Koiralla on jalka kipeä, eikä se itse osaa sanoa, mikä sattuu. :frown: Olisiko polkenut lasinsiruihin? Mitään ei näy. Olisiko 'nyrjähtänyt', kun se innoissaan tormailee syksyn lehtien perässä uskomattomalla vauhdilla ja vetäisee äkkinäisiä käännöksiä. :dunno:
Hieno homma. Eikös ole kummallista, miten kiitos ja myönteinen palaute innostaa ja kannustaa ja taas jaksaa ja yrittää enemmän. :ahem:toleranssisiipi sanoi:Ihan kuningasolo ku tuli positiivista ja kannustavaa palautetta. Ja sitä tuli myös yhestä paperihommasta, joka ei mun mielestäni oo ihan mun vahvinta osaamistani.
On se hienoa ku hommat menee näin putkeen muutenkin. Töissä on kivaa ja hommat sujuu. Ongelmat on saatu hyvin korjattua ja kaikki on ok.
Kyllä taas kelpaa.
Onhan se vähän kummaa. Ja se miten mieliala voi vaihtua niin nopeasti täydellisestä ketutuksesta ihan toiseen ääripäähän ku joku sanoo muutaman sanan oikeassa kohdassa.Olga sanoi:Hieno homma. Eikös ole kummallista, miten kiitos ja myönteinen palaute innostaa ja kannustaa ja taas jaksaa ja yrittää enemmän. :ahem:
Niinpä. Tuon kun muistaisi aina itsekin, että muistaisi sanoa ääneen ne hyvät asiat, mitä mielessä liikkuu. :ahem:toleranssisiipi sanoi:Onhan se vähän kummaa. Ja se miten mieliala voi vaihtua niin nopeasti täydellisestä ketutuksesta ihan toiseen ääripäähän ku joku sanoo muutaman sanan oikeassa kohdassa.
Niin se vaan voi mennä. Mulla on nyt ihan eri fiilis kuin aamulla. Tyytyväinen ja iloinen ja jollain tapaa kiitollinenkin. Jotenkin taas vaan tänään tajusin miten uskomattoman hyvin mulla kuitenkin on asiat.toleranssisiipi sanoi:Onhan se vähän kummaa. Ja se miten mieliala voi vaihtua niin nopeasti täydellisestä ketutuksesta ihan toiseen ääripäähän ku joku sanoo muutaman sanan oikeassa kohdassa.
Tänään minua katsottiin hetki kummallisesti, kun kehuin rautakaupan kassalle saaneeni usealla osastolla erinomaista palvelua.Olga sanoi:Niinpä. Tuon kun muistaisi aina itsekin, että muistaisi sanoa ääneen ne hyvät asiat, mitä mielessä liikkuu. :ahem:
Se oiskin hyvä juttu ku muistais. Valitettavasti tulee monesti jälkeenpäin mieleen että olis voinut sanoa jotain hyvääkin ihmiselle.Olga sanoi:Niinpä. Tuon kun muistaisi aina itsekin, että muistaisi sanoa ääneen ne hyvät asiat, mitä mielessä liikkuu. :ahem:
Täälläkin on erään rautakaupan kassalla todella nätti neitonen.Sam sanoi:Tänään minua katsottiin hetki kummallisesti, kun kehuin rautakaupan kassalle saaneeni usealla osastolla erinomaista palvelua.