Mika Salo Circuit Alahärmässä

dzeidzei

Well-known member
Oletteko käyneet ajamassa kyseisellä radalla?

Itse lomareissullani viikko sitten pyörähdin paikalla ja ajoin 10 kierrosta vuokra-autolla. Rata itsessään on mielestäni loistava. Mielenkiintoinen ja hauska ajaa ja vaikeasti opittava. Leveyttä on mikroautoille vähintäänkin tarpeeksi.

Vuokra-autot olivat muuten hyviä, mutta huippunopeus oli rajoitettu arviolta 60-70 km/h välille, joka latisti tunnelmaa varsinkin pääsuoralla. Jollakin tehokkalla pelillä tuolla vasta pääsisi nautiskelemaan kunnolla.

Puitteiltaan upea karting-keidas keskellä ei mitään!

FO110K

Banned
dzeidzei sanoi:
Oletteko käyneet ajamassa kyseisellä radalla?

Itse lomareissullani viikko sitten pyörähdin paikalla ja ajoin 10 kierrosta vuokra-autolla. Rata itsessään on mielestäni loistava. Mielenkiintoinen ja hauska ajaa ja vaikeasti opittava. Leveyttä on mikroautoille vähintäänkin tarpeeksi.

Vuokra-autot olivat muuten hyviä, mutta huippunopeus oli rajoitettu arviolta 60-70 km/h välille, joka latisti tunnelmaa varsinkin pääsuoralla. Jollakin tehokkalla pelillä tuolla vasta pääsisi nautiskelemaan kunnolla.

Puitteiltaan upea karting-keidas keskellä ei mitään!
käynyt olen, mutta silloin ei ajaan päässyt kun ohi menin....
Kumminkin pistäydyin vilasemaan paikkoja ja mahtavalta näytti, mutta niinkun sanoit, keskellä ei mitään.... ainoa huono puoli :(

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Eihän Alahärmä nyt ole keskellä ei mitään -ellei Suomi sitten ole ei mitään... :D Upea on Lillbackan luomus. Saas vaan nähdä kuinka radan käy kun vuodet vierii. Tänä kesänä jo sitten jää arvokisat ajamatta, mikä ei ole kyllä ihme kuin ajattelee näitä tapahtumia yleisesti Suomessa. Ja suoraan sanoen järjestelyt ei toimi (2 "keskimmäistä" kisaa tullu nähtyä), ainakaan keskivertokatsojan silmin. Ellet maksa kallista katsomolippua, et näe mitään -saatika sitten kuule!