Täällä on muu urheilu puoli minne tämmöiset ketjut kuuluu. Jotenkin sööttiä, kun uusi hahmo ei ole perillä sisäpiiri läpistä.Tässä rautalangasta tehty nimi. Suomen mestaruus-liiga. Jääkiekko ja sanoitko minua juuri Polliksi??
Heetki pieni jos jalkapallo-joukkue pelaa jääkiekkoa niin minä olen Elvis. Kyse on suomalaisten miesten jääkiekko missä on mm.Tappara, Ilves.... jne. Ja tästä on nyt aihe oikeassa paikassa tehkää sinne kiitosta.Lempi Sm-liiga joukkueeni on Manchester United.
En kykene täydelliseen objektiivisuuteen tässä asiassa. Vihaan eniten HIFKiä.Vihaan kaikkia joukkueita tasapuolisesti.
Ole hyvä!Kuten sanoin jo kerran laittakaa sinne muu urheilu-osioon vastauksianne. Kiitos.
Niin oikeesti minäkin, mutten halunnut näyttää rasistilta.En kykene täydelliseen objektiivisuuteen tässä asiassa. Vihaan eniten HIFKiä.
Vihaan kaikkia, olen aina vihannut kaikkia. Mutta en myönnä sitä, koska minäkään en halua näyttää rasistilta.Niin oikeesti minäkin, mutten halunnut näyttää rasistilta.
Anna kaikkien kukkien kukkia sano jo Mao-setä aikoinaan.Onko se niin vaikea käsittää, että ei tähän vaan siihen toiseen.