Vellu
Kuninkaalleninen
Teeppä siis sellainen!Banaani sanoi:Tilanne vaatii pollia. Julkista!
Teeppä siis sellainen!Banaani sanoi:Tilanne vaatii pollia. Julkista!
Knoukkari puhuu kyllä kaikenlaista, mutta on ihan turvallista seuraa. Napakka isku sormille toimii :thumbup:lara sanoi:kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
kaiken maailman raotteluistakin puhuttu...
Aihealueen ymparilla pyorivan keskustelun kieroutuneen luonteen uskon etta jokainen hapeaa hetkella jolla sun viestis on lukenut. :ahem:Thunder sanoi:Ota Tunska turvamieheksi, hän laittaa teräsputkea sisään, taivuttaa ja veivaa aikansa ja jos kaikki menee hyvin, lopuksi vetää putken ulos ja laittaa sen pihalle...Oikeesti olen putkitaivuttaja hommissa ja joku on ehtinyt ajatella kieroutuneesti taka-ajatusta tästä sepitelmästäni. Niin hyihyi.
Laita privaa Jaskalle...hän kyllä hoitaa.lara sanoi:itse en osaa pollia tehda mutta mun mielesta nain huvittavan keskustelun ymparille joku sen vois kyhata. :thumbup:
Päivän parsa! :thumbup:Formulanomi sanoi:Laita privaa Jaskalle...hän kyllä hoitaa.
Sellainen monivaiheinen pollaussarja voisi olla hyvä.
kuka jaska? ja onko seki sit tulos?Formulanomi sanoi:Laita privaa Jaskalle...hän kyllä hoitaa.
Sellainen monivaiheinen pollaussarja voisi olla hyvä.
Mulla sama. En tosiaan muista, koska olisin viimeksi kaatunut ns. urheilutilanteen ulkopuolella ja urheillessakin kaatumisia tulee harvemmin.Knoukkari sanoi:En muista edes milloin olen kaatunut. Suksilla kerran viime talvena. Mulla on ihan ookoo koordinaatiokyky ja tasapaino.
Enkö mä muka varoittanut?lara sanoi:kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
kaiken maailman raotteluistakin puhuttu...
Joo, jouduin turvautumaan samaan taktiikkaan viime vuonna, kun möötteiltiin Knoukkarin kanssa :nope:Juskanen sanoi:Napakka isku sormille toimii :thumbup:
a) 16.12.2005 Tuoreempaa muistijälkeä ei tähän hätään löydy. Korjaan asian, jos muisti palailee.Juskanen sanoi:Kiinnostaisi vaan tietää, että
a) Milloin olet viimeksi kaatunut?
bee) Kuinka usein olet kaatunut viimeisen vuoden aikana?
gee) Kävikö pahasti?
OoPee sanoi:Enkö mä muka varoittanut?![]()
:idea: Tais jaska saada vahvan liittolaisen... :doubtful:lara sanoi:no ehka tavallaan joo. mut sunkans ma tuun aina olemaan eri mielta eli vastaan etta et.
![]()
Sä oot mun mielestä poikkuksellisen fiksu ihminen ja varmasti jumalaisen kauniskin :frank:lara sanoi:mut sunkans ma tuun aina olemaan eri mielta
OoPee sanoi:Sä oot mun mielestä poikkuksellisen fiksu ihminen ja varmasti jumalaisen kauniskin, frank
Vellu sanoi::idea: Tais jaska saada vahvan liittolaisen... :doubtful:
Niin nyt kun toi Ellekin tuntuu olevan loppullisesti tavoittamattomissa, tarttis Jaskakin uutta riistaa :ahem:Vellu sanoi::idea: Tais jaska saada vahvan liittolaisen... :doubtful:
OoPee sanoi:Sä oot mun mielestä poikkuksellisen fiksu ihminen ja varmasti jumalaisen kauniskin :frank:
Joo, toi oli suora lainaus Calamari Unionista. Frank!Vellu sanoi:
Ok, Frank.OoPee sanoi:Joo, toi oli suora lainaus Calamari Unionista. Frank!