Milloin olet viimeksi kaatunut?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
lara sanoi:
kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
kaiken maailman raotteluistakin puhuttu...
Knoukkari puhuu kyllä kaikenlaista, mutta on ihan turvallista seuraa. Napakka isku sormille toimii :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Thunder sanoi:
Ota Tunska turvamieheksi, hän laittaa teräsputkea sisään, taivuttaa ja veivaa aikansa ja jos kaikki menee hyvin, lopuksi vetää putken ulos ja laittaa sen pihalle...:rolleyes: Oikeesti olen putkitaivuttaja hommissa ja joku on ehtinyt ajatella kieroutuneesti taka-ajatusta tästä sepitelmästäni. Niin hyihyi.
Aihealueen ymparilla pyorivan keskustelun kieroutuneen luonteen uskon etta jokainen hapeaa hetkella jolla sun viestis on lukenut. :ahem:
mutta uskon myos etta knoukkari ja mehe kavahtavat ajatusta sinusta ja terasputkista. :thumbup: toimii.

itse en osaa pollia tehda mutta mun mielesta nain huvittavan keskustelun ymparille joku sen vois kyhata. :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
itse en osaa pollia tehda mutta mun mielesta nain huvittavan keskustelun ymparille joku sen vois kyhata. :thumbup:
Laita privaa Jaskalle...hän kyllä hoitaa.

Sellainen monivaiheinen pollaussarja voisi olla hyvä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Knoukkari sanoi:
En muista edes milloin olen kaatunut. Suksilla kerran viime talvena. Mulla on ihan ookoo koordinaatiokyky ja tasapaino.
Mulla sama. En tosiaan muista, koska olisin viimeksi kaatunut ns. urheilutilanteen ulkopuolella ja urheillessakin kaatumisia tulee harvemmin.

Tosta hyvästä koordinaatiokyvystä kertoo hyvänä esimerkkinä se, kun Kajaanissa noin 4-5 vuotta sitten olin polkemassa kouluun. Oli syksy ja sillan lähellä kevyenliikenteenväylä oli aivan mustassa jäässä. Huomasin
toki tämän jo kauaa, mutta sen jään liukkaus yllätti, enkä ehtinyt hidastaa kunnolla vauhtia siihen kaatumisenpelossa. Hauskinta hommassa oli se, että pyöri lipes samointein alta ja lensi parilla voltilla ensin tietä pitkin ja päätyi lopulta lumipenkkaan, samalla kun itse liuiun tolpillani jäätä alas. Saattoi olla että käsi hipaisi maata jossain vaiheessa törmäystä, mutta pystyssä pysyin.
Kävelin tyynesti pyörän luo ja jatkoin matkaa vähän hitaammalla vauhdilla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sen verran koordinaatiokyvystä, ettei se nyt niin hyvä sentään ole, että osaisin pitää pyörän pystyssä paikallaan kun olen pyörän selässä ja olen myös surkea kävelemään kapeaa lankkua pitkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
kaiken maailman raotteluistakin puhuttu...
Enkö mä muka varoittanut? :rolleyes:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Juskanen sanoi:
Kiinnostaisi vaan tietää, että
a) Milloin olet viimeksi kaatunut?
bee) Kuinka usein olet kaatunut viimeisen vuoden aikana?
gee) Kävikö pahasti?
a) 16.12.2005 Tuoreempaa muistijälkeä ei tähän hätään löydy. Korjaan asian, jos muisti palailee.
bee) Muistini mukaan en ole kaatunut.
gee) Vaikea sanoa, tömähdyksestä tullut vaiva kesti puolisen vuotta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
:idea: Tais jaska saada vahvan liittolaisen... :doubtful:
Niin nyt kun toi Ellekin tuntuu olevan loppullisesti tavoittamattomissa, tarttis Jaskakin uutta riistaa :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Sä oot mun mielestä poikkuksellisen fiksu ihminen ja varmasti jumalaisen kauniskin :frank:
:D toi on viimeinen asia mika mua hetkauttais sitapaitsi,
poikkeus vahvistaa saannon oopee hyva, kaikkihan sen tietaa!