no hyvä! :thumbup: :thumbup: toivotaan että laji pysyy rakkaana ja antoisana tulevaisuudessakin!Mehe Rienarsuo sanoi:Hei, mä touhuan pelkästään rakkaudesta lajiin. Ei tuloksella oo merkitystä. Ainakaan niin kauan kun sitä tulee. :ahem:
no hyvä! :thumbup: :thumbup: toivotaan että laji pysyy rakkaana ja antoisana tulevaisuudessakin!Mehe Rienarsuo sanoi:Hei, mä touhuan pelkästään rakkaudesta lajiin. Ei tuloksella oo merkitystä. Ainakaan niin kauan kun sitä tulee. :ahem:
Lajithan oli kaljoittelua Kalliossa ja ihminen. Näillä mennään. :alppu:lara sanoi:no hyvä! :thumbup: :thumbup: toivotaan että laji pysyy rakkaana ja antoisana tulevaisuudessakin!![]()
Tottakai pysyy. Tää laji onkin semmonen, että lajinomaisella harjoittelulla ei tee perseen vertaa. Tiedoksi forumin tiedonjanoisille.lara sanoi:no hyvä! :thumbup: :thumbup: toivotaan että laji pysyy rakkaana ja antoisana tulevaisuudessakin!![]()
:thumbup: pidetään mielessä!Mehe Rienarsuo sanoi:Särkillä kannattaa suosia takaapäin stailia. Hiekka on sikäli viheliäistä vehjettä ja tehokasta liukkaiden kelien tappajaa. Ja menee joka paikkaan.
:thumbup: siinä on taas asiaa mun mieleen! mä ainaki alan nyt. tokikin tääl hollannissa...mut silti. :ahem:Mehe Rienarsuo sanoi:Tottakai pysyy. Tää laji onkin semmonen, että lajinomaisella harjoittelulla ei tee perseen vertaa. Tiedoksi forumin tiedonjanoisille.
Deittailu on muuten superia. Suomessakin pitäis kunnon deittailukulttuuri nostaa ylös. Meillähän deittailu on perinteisesti hoidettu koepoljennalla kännissä tuhertaen. Ja sit nopeesti naimisiin. Vitun ihme jos erotoimiston luukut pyörii kun stokkan ovet.
Oho. Piti perustaa ihan oma toikki tärkeelle asialle, mutta tulikin tähän kaatuilutoikkiin. :thumbfh: No mikäs sen sopivampaa.lara sanoi::thumbup: pidetään mielessä!
joo rannalla onkin hyvä kaatuilla.. vaimentaa iskuja se hiekka. pitää vaan varoa ettei sitä mee silmiin. hiertää ikävästi!:ahem:Mehe Rienarsuo sanoi:Oho. Piti perustaa ihan oma toikki tärkeelle asialle, mutta tulikin tähän kaatuilutoikkiin. :thumbfh: No mikäs sen sopivampaa.
Kala-Joelle muuten terveiset, että pitää sen kalapuikkonsa kurissa. Tiedetään kyllä, että olis hyvää lohenpunasta filettä ja hyvin graavattua, mutta silti. Panerointi ei auta.
joo siis mehän ollaan mehen ja knoukkarin kans sitä yritetty pitää yllä mut noi muut kertoo jotain tarinoita kaatumisista!JNF sanoi:Melkein kaaduin tuolilla kun välillä puhuttiin ihan otsikon aiheesta.
Siispä jätän rekvisiitat tuomatta. :/Knoukkari sanoi:rumeit älkööt meitä häiritkö
Mutta selvisitkö tilanteesta voittajana?lfb sanoi:Eilen viimeksi, ei kengät oikein pitäneet märällä kalliolla. Säilyin hengissä.