Minardi faneja?

Fundamental

Banned
Itse olen kannattanut kyseistä tallia jo yli 10 vuotta. Mikään ei ole jännempää kun jännittää koko kausi saavatko suosikkini yhtään pistettä. Minardissa tosiaan osataan juhlia jokaista pistettä. Onko siis kohtalotovereita, jotka kannattavat fanaattisesti tätä peräpään tallia?

Abel

Well-known member
En fani mutta kyllä minardin pisteistä hyvälle tuulelle aina tulee.

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Aika useasti on Fundamental näemmä joutunut kauden päätteksi pettymään. Juhlia on pidetty 1995, 1999, 2002 ja sitten vielä 2004!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllä mun sympatiat on Minardin puolella, jossa jaksetaan yrittää vuodesta toiseen rakkaudesta autourheiluun. Autourheilussa budjetti on merkittävä menestyksen osatekijä ja kehnolta näyttää saako Minardi koskaan tarpeeksi rahaa noustakseen suosta.

patriot

Foorumin senaattori
Minardi on maaginen talli, mutta osa mun sympatiasta tallia kohtaan katosi, kun Stoddart astui tallin johtoon. Ei sillä, että olisi Stoddartia vastaan mitään suurempaa. Tuntuu vain kaveri väilllä unohtavan realiteetit. Mun mielestä Minardin hengissä pitäminen ei ole muiden tallien vastuulla. On ykkösistä hävinnyt parjon muitakin luokkaa kovempia perinteisiä talleja kuten Lotus ja Brabham.

Fundamental

Banned
Abel sanoi:
En fani mutta kyllä minardin pisteistä hyvälle tuulelle aina tulee.
Näin on ikävä kyllä päässyt tapahtumaan. Mutta voi sitä riemua kun se piste napsahtaa ;)

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Joo, ei ole Stoddartin tulon jälkeen Minardi enää minulta sympatiaa kerännyt.

Aikoinaan tallia oli mukava seurailla. Silloinkin kun Badoer joutui 5-sijalta keskeyttämään, koin ihan oikeaa pettymystä miehen ja tallin puolesta. Nyt Stoddart tuntuu minusta lähinnä röyhkeältä öykkäriltä. Tallin suorituskykykin on vain entisestään huonontunut, luulen.

Viimeksi muokattu:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kyllä Minardi on meikäläisenkin silmissä vajonnut sympattisesta pikkutallista kitiseväksi vitsiksi, jonka toivoisi häippäisevän F1:n arvoa autourheilun kuninkuusluokkana pilaamasta :thumbfh:

AH! Kohta ollaan Imolassa ja päästään vertaamaan pärjäisivätkö Minardit edes GP2-luokan autoille.

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Nii ei tuo viime kautinen kaheksas sija oikein miltään tuntunut kun parilla viime kaudella Minardi ei ole edes yrittänyt. Tosimiehet kannattaa Colonia!

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Fundamental sanoi:
Itse olen kannattanut kyseistä tallia jo yli 10 vuotta. Mikään ei ole jännempää kun jännittää koko kausi saavatko suosikkini yhtään pistettä. Minardissa tosiaan osataan juhlia jokaista pistettä. Onko siis kohtalotovereita, jotka kannattavat fanaattisesti tätä peräpään tallia?
En ole fani, mutta täytyy myöntää että tuli hyvä mieli kun Minardi ja Baumgartner sai pisteen :)

Kannatan tosin muita (ehkä entisiä ?) "peräpään talleja", kuten Toyota, Jaguar/Red Bull ja Sauber.

mn97

Banned
Minardin taru kitee vielä pienen pienenä liekkinä siellä jossain.

Minardin aika tulee vielä.:thumbup:

Fundamental

Banned
T. Salama sanoi:
Silloinkin kun Badoer joutui 5-sijalta keskeyttämään, koin ihan oikeaa pettymystä miehen ja tallin puolesta.
Tuo oli kyllä tuskainen hetki, mutta lohtua toi kuitenkin se, että toinen Minardi nousi tuon keskeytyksen ansiosta pisteille :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
mn97 sanoi:
Minardin taru kitee vielä pienen pienenä liekkinä siellä jossain.

Minardin aika tulee vielä.:thumbup:
Puhuiko joku Kiteestä?:eek!:

Hyvä mieli tulee Minardin saadessa pisteen:ahem:
Omasta mielestäni Stoddart tuo oman punk-läjäyksensä yhä totisemmaksi menevään lajiin, kun Eddiekin hävinnyt enemmän ja vähemmän taka-alalle.

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
T. Salama sanoi:
Joo, ei ole Stoddartin tulon jälkeen Minardi enää minulta sympatiaa kerännyt.

Aikoinaan tallia oli mukava seurailla. Silloinkin kun Badoer joutui 5-sijalta keskeyttämään, koin ihan oikeaa pettymystä miehen ja tallin puolesta. Nyt Stoddart tuntuu minusta lähinnä röyhkeältä öykkäriltä. Tallin suorituskykykin on vain entisestään huonontunut, luulen.
Vähän epäoikeudenmukaistra puhetta mielestäni. :dunno:
Stoddart kamppailee tallinsa puolesta kynsin hampain ja on (tähän asti) onnistunut pitämään Minardin F1:ssä.
Oma mielipiteeni on että Stoddart kamppailee suurta ylivoimaa vastaan melkein olemattomilla resurseilla.
Jos katselee mitkä mahdollisuudet heillä on tai on ollut pysyä F1 :ssä niin täytyy vaan nostaa hattua että ovat vielä jäljellä - eivätkä ole seuranneet esimerkiksi Prostia tallia tai Arrowsia ...

Hyvä Minardi :thumbup:

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
En oikeen ymmärrä, että ketä ja mitä vastaan Stoddart ja Minardi nyt taistelee?

Stoddartilla on mun mielestä ihan vapaat kädet tehdä tiimistänsä menestyvä niin radalla kuin taloudellisesti. Jostain syystä Paul ei ole keskittynyt juurikaan tähän, vaan enempikin epätoivoiseen roikkumiseen. Se ei tuota tulosta taloudellisesti eikä urheilullisesti. Minardilla ei minusta ole tällä hetkellä mitään pitkän tähtäimen suunnitelmaa.

Giancarlo Minardin aikana talli kuitenkin yritti aktiivisesti rakentaa tulevaisuutta paremmaksi ainakin urheilullisella puolella. Ja välillähän Minardi oli jopa kilpailukykyinen keskikastin talli. Nyt tilanteeseen ei ole tulossa muutoksia.

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
pmv sanoi:
En oikeen ymmärrä, että ketä ja mitä vastaan Stoddart ja Minardi nyt taistelee?

Stoddartilla on mun mielestä ihan vapaat kädet tehdä tiimistänsä menestyvä niin radalla kuin taloudellisesti. Jostain syystä Paul ei ole keskittynyt juurikaan tähän, vaan enempikin epätoivoiseen roikkumiseen. Se ei tuota tulosta taloudellisesti eikä urheilullisesti. Minardilla ei minusta ole tällä hetkellä mitään pitkän tähtäimen suunnitelmaa.

Giancarlo Minardin aikana talli kuitenkin yritti aktiivisesti rakentaa tulevaisuutta paremmaksi ainakin urheilullisella puolella. Ja välillähän Minardi oli jopa kilpailukykyinen keskikastin talli. Nyt tilanteeseen ei ole tulossa muutoksia.
:confused: Kukas tässä on "ketään vastaan taistelemisesta" puhunut ?
Kysymys on puhtaasti "taloudesta" ja mahdollisuuksista saada niin hyvä taloudellinen pohja tallille että pystyy hankkimaan kunnon auton ja kuljettajan. pmv tuntuu tietävän asiat paremmin kuin esimerkiksi Prost joka pani monen monta miljoonaa talliinsa omasta taskustaan mutta siitä huolimatta talli meni konkurssiin. Jos tiedät jonkun erinomaisen tempun jolla saa käärittyä kasaan tarvittavan määrän euroja niin kerrp toki Stoddartille (olis varmaan tyytyväinen) synti vaan ettet ehtinyt ottaa yhteyttä Eddy Jordniin ennenkuin talli meni myyntiin..

;) :D

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Enpä varsinaiseksi Minardin faniksi voi minäkään itseäni laskea, mutta kyllähän tälle austraalialaiselle pikkutallille aina toivon pelkkää hyvää :)
Hienoa nähdä ne harvat hetket kun tämä lilliputti onnistuu pisteitä ajamaan.
Tosin valitettava fakta on se että Minardin autot ovat pelkästään "liikkuvia shikaaneita" radalla kotka kaikki ohittavat parilla-kolmella kierroksella kisan aikana. Eli tuuria tarvitsee Minardi pelkän yhdenkin mm-pisteen saavuttamiseksi.

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Mun mielestä Pauli on tehnyt järkevästi toisin kuin Alaini ja Tomppa. Eli tällä "auton valmistajien aikakaudella" ei ole turhaan yrittänyt taistella tuulimyllyjä vastaan ostamalla kalliit Ferrarit tai Fordit ja santsaamalla kalliisiin kuljettajiin ja auton kehitykseen.
Kun on täysin mahdotonta voittaa on parempi keskittyä selviytymään hengissä tulisi kilpailullisesti takkiin sitten kuinka paljon tahansa. Fakta on kuitenkin että Gabrielle Rumin kuoleman jälkeen Gian Carlo Minardilla ei olisi ollut muuta mahdollisuutta kuin ajaa tiimi konkurssiin. Niin kävi parille muulle yrittäjälle jotka yrittivät vastata auton valmistajien pilviä hipoviin budjetteihin.
Kyllä esim. Alainin olisi pitänyt laittaa tiukka säästölinja päälle kun Peugeot lopetti yhteistyön ja kalliin Ferrarin sijaan (johon tiimillä ei ollut varaa) ostaa mahdollisimman halvat motit.
Sama koskee Arrowssia. Olisivat ottaneet moottoreiksi vaikka historialliset TWR-Hartit.
Esimerkiksi Dietrich Mateschitz uskoo auton valmistajien ajan olevan nyt ohi ja yksityistiimejen mahdollisuuksien taas paranevan.
Näin helppoa on olla jälkiviisas.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Minardia on kannatettu yhtä kauan kun ykkösiä seurattu :thumbup:

Toivotaan että PS05-malli ja samalla käytöön otettava uusi moottori olisivat merkittäviä edistysaskelia :thumbup: :ahem: