Missä ruupenit Imppauksesta?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olen ihmetellyt Imolan sekopäitten jälkeisen imppauksen mekan ruupeneita, missähän ne ovat?

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Sijainti
JKL
Niitä ei kuulemma ilmesty enää, viikonlopun paras F1-anti on loppunut :nope: :frown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenna katson kisat Hangossa, lähden sitten kohti Kuopiota, missä olen myöhään illalla ja maanantaiaamusta lähden jo Ouluun päin.

Ei paljoa kerkee Ruupeneita väsäämään:nope:

Ehkä ennen seuraavaa kisaa:eek!:

Mutta Toinen Maailma ja Gazzetto dello Sportit ilmestyy:thumbup:

formulaX

Well-known member
Muistaakseni Ruubeneitten mediaosasto uhkaili lopetuksella. Mutta erittäin tervetulleita ovat jos freelanceri hengellä tulee jaettua Ruubeneita kauden aikana varsinkin kun itse kuningas ajaa vielä. Erittäin mukava lukea, parasta antia.

Edit:liikaa viihdykkeitä.

Viimeksi muokattu:

RuHe

Member
Oih, kun sais taasen ruupeneita. Tosin monaco oli kyllä niin kova kisa, ettei jaettavaa ois ku relluille, verkuille ja jaskalle.

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Sijainti
JKL
Heh, olihan Gazitkin hyviä vaikkei ne ruupeneita tai toista maailmaa korvaa.

Onko noita vanhoja gazeja jossain? Itse en pikaisella selailulla löytänyt.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
triniemi sanoi:
Heh, olihan Gazitkin hyviä vaikkei ne ruupeneita tai toista maailmaa korvaa.
Gazzoissa on niin paljon samoja juttuja ja ideoita ettei ole mitään mieltä enää tehdä Ruupeneita.

Itsehän luen mielelläni Gazzoja:thumbup:

Terho

Alain
Sijainti
Hämeenlinna
Ihan hauskoja Gazzettot, mutta eivätkö ne kuulu tänne F1-vapaaseen, itse käyn aika vähän vapaassa ja näyttävät nopeasti hukkuvan siellä? Ruupenitkin olisi ihan kiva lukea, mutta ovathan ideat kieltämättä samankaltaisia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lintu sanoi:
Pistän kyllä mielelläni Gazzettot lakkoon jos sillä tavalla saadaan Ruupenit takaisin.
Anna tulla vaan Gazzettoja. Ne on hyviä, eikä tarvitse itselle nauraa...:rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Terho sanoi:
Ihan hauskoja Gazzettot, mutta eivätkö ne kuulu tänne F1-vapaaseen, itse käyn aika vähän vapaassa ja näyttävät nopeasti hukkuvan siellä? Ruupenitkin olisi ihan kiva lukea, mutta ovathan ideat kieltämättä samankaltaisia.
Samaa mieltä. Gazzettot kuuluu F1-vapaaseen.:ahem: