Mitä käytät?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tänään päällä fcuk her. Tuo on tällä hetkellä aikalailla ykkössuosikki. Eilen tosin oli Moschinoa. Mulla menee yleensä niin, että kun löydän mieluisen, niin käytän purkin loppuun ja sitten etsin uuden ihastuksen. Viimeisimpiä ihastuksia ovat Versacen Bright Crystal, Valentinon Rock n' Rose ja Bossin Woman. Varmaan palaan Bossiin taas seuraavaksi...
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Mulla menee yleensä niin, että kun löydän mieluisen, niin käytän purkin loppuun ja sitten etsin uuden ihastuksen.
Sama.

Tähän hieman liittyen en ymmärrä lain' sellaista että pistetään useampaa hajustetta kerralla ylle. Tulee aika epämääräistä jälkeä. Ja Axea mä en ymmärrä, mut se on vissiin aika yleistä.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ma testailen joka viikko kentalla uusia tuoksuja, mutta muutaman vuoden vanhoille suosikeille ei ole loytynyt korvaajia....







Kainaloon mahdollisimman laimean tuoksuista antiperspiranttia....
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Meinailin vähän, että ei moista merkkiä voi ollakkaan, mutta äsken specsaversilla sattui silmään Fcuk vision -merkkiset silmälasit.
Mullon fcuk:n byysat ja paita. Diggaan relasta designista. :thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Parfyymejä käyttää naiset ja homot.
Oon kuullu, että tosihomonaiset haisis vaan kuselle ja paskalle kera rekkamiehen pastilliensa. Siinä on kaino pillunnuolenta kaukana, kun kunnon homonainen alkaa nussuttaa. Läskitissit heiluu, niin että näkyvyys heikkenee. Veri ja suolenkappaleet vaan lentää kuukautiskausina. Pesäsuolet niin pitkällä, niin niitäkin voi imeä! JUMALAUTA!

Ei tarvi (rekan)nuppia erikseen maalata - ainakaan sisältäpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Olisko ny Rexona hyllyllä ja hajuste taitaa olla D&C, jota laitan harvemmin. Viimeks ku olis baarissa ja tanssitin naisia, niin jokukin sano, että sä tuoksut hyvälle. Sillon ei varmaan ollu mitää hajuja :nope:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Oon kuullu, että tosihomonaiset haisis vaan kuselle ja paskalle kera rekkamiehen pastilliensa. Siinä on kaino pillunnuolenta kaukana, kun kunnon homonainen alkaa nussuttaa. Läskitissit heiluu, niin että näkyvyys heikkenee. Veri ja suolenkappaleet vaan lentää kuukautiskausina. Pesäsuolet niin pitkällä, niin niitäkin voi imeä! JUMALAUTA!

Ei tarvi (rekan)nuppia erikseen maalata - ainakaan sisältäpäin.
Haluaisin täten antaa Dompparille lisää äänestyspisteitä forumistiäänestyspisteissä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oon kuullu, että tosihomonaiset haisis vaan kuselle ja paskalle kera rekkamiehen pastilliensa. Siinä on kaino pillunnuolenta kaukana, kun kunnon homonainen alkaa nussuttaa. Läskitissit heiluu, niin että näkyvyys heikkenee. Veri ja suolenkappaleet vaan lentää kuukautiskausina. Pesäsuolet niin pitkällä, niin niitäkin voi imeä! JUMALAUTA!

Ei tarvi (rekan)nuppia erikseen maalata - ainakaan sisältäpäin.
Joo, niinpä niin. Että omista kokemuksistahan tässä et nyt varmaan puhunut. :rolleyes:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Oon kuullu, että tosihomonaiset haisis vaan kuselle ja paskalle kera rekkamiehen pastilliensa. Siinä on kaino pillunnuolenta kaukana, kun kunnon homonainen alkaa nussuttaa. Läskitissit heiluu, niin että näkyvyys heikkenee. Veri ja suolenkappaleet vaan lentää kuukautiskausina. Pesäsuolet niin pitkällä, niin niitäkin voi imeä! JUMALAUTA!

Ei tarvi (rekan)nuppia erikseen maalata - ainakaan sisältäpäin.
Myytinmurtajissa testattiin joskus, pystyykö paskan hajun kadottamaan tulitikulla toiletista. Ei pystynyt. Korkeintaan hajun voi peittää toisilla hajuilla.

Sama idea on hajusteissakin. Eivät ne paskanlöyhkää kadota, mutta kiinnittävät huomion omaan vielä pistävämpään hajuunsa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
dödönä Rexonan Quantum


After shaven hommaa hoitaa nämä:



Revelationia tulee käytettyä kyllä useammin, yllättävän hyvä tuoksu kyllä kyseessä :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös