markoj
Custom User
Käy mulle. Alota sinä listan yläpäästä, minä alotan alapäästä. Nähdään puolivälissä.Harjoiteltas kauppa-sanan taivutusmuotoja.
Ok!Käy mulle. Alota sinä listan yläpäästä, minä alotan alapäästä. Nähdään puolivälissä.
Kyllä jokaisen turistin pitää osata sanoa oikein kaupannekinkohan.Tuli vilkastua läpi. Ihan ok harjotteluilista esim, jolleen turisti-ulkille, jotta osaa puhua lapissa ymmärrettävästi sen vajaan viikon, jonka täällä lomailee.
Suosikikseni listasta nousi kauppa.
Tottakai pitää!Kyllä jokaisen turistin pitää osata sanoa oikein kaupannekinkohan.
On se muuten janna etta Turussa en ikina kayttany komitatiivia puhekielessa, mut taalla se pujahtaa usein lauseisiin. Kauppanammekinkohan kuulostaa kylla vahan ekstriimilta.
Onko se se jääkiekkoilijoitten suqu. Ne Kukit siisSerkun tyttö puhuu aina kukeista.
Ei taida olla. Se vaan aina kastelee kukei...Onko se se jääkiekkoilijoitten suqu. Ne Kukit siis
Ma kuulemma paivakodissa pyysin aina mukeista puhuttaessa, etta saisinko muin. Ja taalla on semmonen paikallinen herkku ku madannytetty hai, siis ammoniakissa uitettua, mut mun suussa se on lahinna madannetty hai.Serkun tyttö puhuu aina kukeista.