Mitättömiä ärsytyksenlähteitä?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mua ei haittaa Cheek yhtään kun mulla on autossa muistitikkua ymmärtävä soitin. Ei tartte vähän väliä sammutella radiota kun soittolistatoimikunta on päättänyt, että: "Tätä piisiä soitetaan nyt kerran tunnissa ja parittomina tunteina kahteen kertaan! Ja sit vielä ennen tasa- ja puolitunnein tulevia uutisia sekä niiden jälkeen toki tietysti kanssa!" Jos mulla ei tuota tikunkuuntelumahdolisuutta olisi, niin varmaan manaisin Cheekkiä ihan eri malliin.

jjv

Arschloch
Mua ei haittaa Cheek yhtään kun mulla on autossa muistitikkua ymmärtävä soitin. Ei tartte vähän väliä sammutella radiota
Mut...mut miten sä sit kuulet liikennetiedotteet? :(

Uutisissa väittivät, että Cheekin keikalle ois 80 000 lippua myyty.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mua ei haittaa Cheek yhtään kun mulla on autossa muistitikkua ymmärtävä soitin. Ei tartte vähän väliä sammutella radiota kun soittolistatoimikunta on päättänyt, että: "Tätä piisiä soitetaan nyt kerran tunnissa ja parittomina tunteina kahteen kertaan! Ja sit vielä ennen tasa- ja puolitunnein tulevia uutisia sekä niiden jälkeen toki tietysti kanssa!" Jos mulla ei tuota tikunkuuntelumahdolisuutta olisi, niin varmaan manaisin Cheekkiä ihan eri malliin.
Viime vuosina on todella harvoin tullut vastaan joku uusi artisti, jonka musiikki ärsyttäisi. Syynä lienee lähes täydellinen radion kuuntelemattomuus. Toisaalta nykyään on ihan pihalla pop-muusikin uusista meiningeistä, mikä on vähän sääli ihan yleissivistyksen kannalta. Toista se oli lapsena/teininä, kun MTV:ltä tuli vielä musiikkia. Ehkä tässä plussan puolelle kuitenkin jää, kun vanhojakin rasittavia artisteja on ihan tarpeeksi. Terveisiä Yölle, Mamballe ja muille.

jjv

Arschloch
Kotona tulee itse valittua mitä musiikkia kuuntelen, mutta töissä radiota. Ihan kätevää välillä, että joku muu valitsee biisit. Ois se rasittavaa joka työpäivälle valita muutama kymmenen biisiä.
Autossa silloin harvoin kun olen kuunnellaan isän kanssa perjantai-iltaisin Radio Suomesta jotain toivekonserttia jonne 'micaelit' soittelee ja kertoo kuinka komiaa on jurottaa torpassaan järven rannalla, kun linnut laulaa ja aurinkokin melkein paistaa. Väliin iskelmää ja merisäätä. Autonomistajan kanavavalinta...

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Voi toki olla, että en vaan tajua.
Pikkusiskolle tossa taannoin ihmettelin keekin suosion perustaa, kun totesin että mulle tommonen mihinkään kantaa ottamaton bling bling -räppi on aika yhdentekevää kamaa. Vastaus oli, "Sä et vaan tajuu. Se on niin komee!"

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Linja-autossa vellova haju- ja partaveden löyhkä on jotain käsittämätöntä.:yuck:
Osittain sama, mutta linja-autosta poiketen työpaikalla ja sosiaalitiloissa. Välillä tuntuu, että tukehtuu partaveden ja deodorantin odööriin.

Tässä kohdassa on mainittava, että eräs naisenpuoleinen työtoverini käyttä hyvinkin voimallisia hajuvesiä, mutta se ei tunnu ollenkaan niin tukahduttavalta, kun äijätyökavereiden deodorantin ja varsinkin ylenmääräinen partaveden kanssa läträäminen.

Selitys voi toki olla eri sosiaalitilat? Ehkä.

jjv

Arschloch
Töipaikkani sosiaalitiloissa kirveltää välillä silmiä niin voimakas sukkamehun löyhkä, että siinä tulee partavettäkin ikävä. Ja aina saman tyypin töppösistä on tuoksahdus lähtöisin (ei minun, en myönnä).

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Noita poskisolisteja tulee ja menee. 10 vuoden päästä tätä ei muista kukaan. Ei edes hemmo itse. Poislukien ehkä tosifanit, jotka fanittaa artistia, koska se on komee.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tähän olisi nyt sopinut Tinan & Ayrtonin The Best- duetto, mutta enpäs sitä nopealla hakemisella onnistunut löytämään kokonaisuudessaan.