Mut...mut miten sä sit kuulet liikennetiedotteet?Mua ei haittaa Cheek yhtään kun mulla on autossa muistitikkua ymmärtävä soitin. Ei tartte vähän väliä sammutella radiota
Mulla ainakin CD:tä kuunnellessa musiikki katkeaa liikennetiedotusten ajaksi. Ikävä kyllä. En sitten tiedä onko muistitikussa/JiiPeePeen autosoittimessa sama juttu.Mut...mut miten sä sit kuulet liikennetiedotteet?
Tuohan on asetusjuttu, jonka voi myös deaktivoida.Mulla ainakin CD:tä kuunnellessa musiikki katkeaa liikennetiedotusten ajaksi. Ikävä kyllä.
etti namiskaa TA tai TP tai jotain sinnepäin.Mä en ole löytänyt autosoittimesta edes pause-nappulaa vielä, joten ihan hetki menee tossa deaktivoimisessa varmaan.
Viime vuosina on todella harvoin tullut vastaan joku uusi artisti, jonka musiikki ärsyttäisi. Syynä lienee lähes täydellinen radion kuuntelemattomuus. Toisaalta nykyään on ihan pihalla pop-muusikin uusista meiningeistä, mikä on vähän sääli ihan yleissivistyksen kannalta. Toista se oli lapsena/teininä, kun MTV:ltä tuli vielä musiikkia. Ehkä tässä plussan puolelle kuitenkin jää, kun vanhojakin rasittavia artisteja on ihan tarpeeksi. Terveisiä Yölle, Mamballe ja muille.Mua ei haittaa Cheek yhtään kun mulla on autossa muistitikkua ymmärtävä soitin. Ei tartte vähän väliä sammutella radiota kun soittolistatoimikunta on päättänyt, että: "Tätä piisiä soitetaan nyt kerran tunnissa ja parittomina tunteina kahteen kertaan! Ja sit vielä ennen tasa- ja puolitunnein tulevia uutisia sekä niiden jälkeen toki tietysti kanssa!" Jos mulla ei tuota tikunkuuntelumahdolisuutta olisi, niin varmaan manaisin Cheekkiä ihan eri malliin.
Kiitos.Terveisiä Yölle, Mamballe ja muille.
Pikkusiskolle tossa taannoin ihmettelin keekin suosion perustaa, kun totesin että mulle tommonen mihinkään kantaa ottamaton bling bling -räppi on aika yhdentekevää kamaa. Vastaus oli, "Sä et vaan tajuu. Se on niin komee!"Voi toki olla, että en vaan tajua.
Osittain sama, mutta linja-autosta poiketen työpaikalla ja sosiaalitiloissa. Välillä tuntuu, että tukehtuu partaveden ja deodorantin odööriin.Linja-autossa vellova haju- ja partaveden löyhkä on jotain käsittämätöntä.:yuck: