Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Huonosti. Vituttaa. Ei edes Elviksen, J. Cashin tai J. Hendrixin biisit vaikuta auttavan. Ryyppään.
Sama juttu. Ruotsi oli selkeästi parempi. Ennätys vitutuksessa oli ne 5-1 johdon jälkeiset tapahtumat Ruotsia vastaan MM-kisoissa.AJ sanoi:Puoli minuuttia sumeeta vitutusta. Syvä henkäys ja se oli siinä. Tietysti tästä jäi semmonen pieni kestovitutus päälle, mutta sen kanssa voi elää.
Joo, kyllä se pettymys sillon 96, kun Kanada pudotti vappuaattona Suomen mitalipeleistä, oli ainakin mun kohdalla suurempi. Odotukset olivat edelisvuoden menestyksen jälkeen valtavat ja vituiks meni.GeGe sanoi:No vitutti pelin jälkeen, mutta nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Ehkä tämä johtuu siitä, että en todellakaan odottanut leijonilta mitalia näistä kisoista.
Se oli kyllä surkuhupaisuudessaan sitä luokkaa, että oli ihan hiinä ja hiinä, että vituttiko vaiko huvitti.VR sanoi:Ennätys vitutuksessa oli ne 5-1 johdon jälkeiset tapahtumat Ruotsia vastaan MM-kisoissa.
Samaa taktiikkaa muuten itekkin käytin. Sillä miten Suomi pärjää lätkässä ei oo hevonpaskankaan merkitystä mun elämääni, joten se siittäWiller sanoi:Ajattelin tämähän on vain jääkiekkoa.. ei siis kovin tärkeää, ainakaan oikeasti.
Mikään ei muuten noin henkilökohtaisella tasolla ota enempää päähän kuin se kun joku tulee hillittömän vitutuksen vallitessa kertomaan, että sehän on vain jääkiekkoa/koulua/kilpa-autoilua/mitäikinä, ja on tässä maailmassa tärkeämpiäkin asioita. Tiedä sitten miksi.Willer sanoi:Ajattelin tämähän on vain jääkiekkoa.. ei siis kovin tärkeää, ainakaan oikeasti.
OoPee sanoi:Se oli kyllä surkuhupaisuudessaan sitä luokkaa, että oli ihan hiinä ja hiinä, että vituttiko vaiko huvitti.
Valitettavasti vitutus voitti rinnanmitalla![]()
OoPee sanoi:Samaa taktiikkaa muuten itekkin käytin. Sillä miten Suomi pärjää lätkässä ei oo hevonpaskankaan merkitystä mun elämääni, joten se siittä![]()
Niin rauhallinen ihminen kuin muuten olenkin, tuollaisessa (tälläisessä) tilanteessa täydellisen räjähdyksen sytytyslanka on ollut välillä pelottavan lyhyt. Juttu on niin, että sillä hetkellä maailman tärkein asia on juuri seuraamasi kisa/ottelu. Mikään ei mene sen ohi.Bobakki sanoi:Mikään ei muuten noin henkilökohtaisella tasolla ota enempää päähän kuin se kun joku tulee hillittömän vitutuksen vallitessa kertomaan, että sehän on vain jääkiekkoa/koulua/kilpa-autoilua/mitäikinä, ja on tässä maailmassa tärkeämpiäkin asioita. Tiedä sitten miksi.
No miten sun mielialas voi olla ikionnellinen asiasta johon et voi itse vaikuttaa? :doubtful:mrj-fin sanoi:Olen ikionnellinen Ruotsin finaali voitosta :ahem:![]()
![]()
, mahtavaa, hyvä Ruotsi te teitte sen ja näytitte kunka kurinalaisuus ja kärsivälliyys tuottivat ansaitun tuloksen. Olen ollut voitosta lähtien infernaalisessa hurmoksessa, joka ei helpota ennen huomista. Jos teidän mieliala on noin riippuvainen jostain asiasta, johon ette voi vaikuttaa niin heikosti menee :tongue: . Eli itselläni fiilikset näköjään ovat päinvastaiset kuin muilla.
Kaikkien provojen äitimrj-fin sanoi:Olen ikionnellinen Ruotsin finaali voitosta :ahem:![]()
![]()
, mahtavaa, hyvä Ruotsi te teitte sen ja näytitte kunka kurinalaisuus ja kärsivälliyys tuottivat ansaitun tuloksen. Olen ollut voitosta lähtien infernaalisessa hurmoksessa, joka ei helpota ennen huomista. Jos teidän mieliala on noin riippuvainen jostain asiasta, johon ette voi vaikuttaa niin heikosti menee :tongue: . Eli itselläni fiilikset näköjään ovat päinvastaiset kuin muilla.
Sun kohdalla kieltämäti. Ursäkta mig :frown:Palkopoika sanoi:Ohan! :mad_old: