Miten otit Suomen finaalitappion?

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huonosti. Vituttaa. Ei edes Elviksen, J. Cashin tai J. Hendrixin biisit vaikuta auttavan. Ryyppään.

GeGe

Talvihorrostaja
No vitutti pelin jälkeen, mutta nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Ehkä tämä johtuu siitä, että en todellakaan odottanut leijonilta mitalia näistä kisoista.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
AJ sanoi:
Puoli minuuttia sumeeta vitutusta. Syvä henkäys ja se oli siinä. Tietysti tästä jäi semmonen pieni kestovitutus päälle, mutta sen kanssa voi elää.
Sama juttu. Ruotsi oli selkeästi parempi. Ennätys vitutuksessa oli ne 5-1 johdon jälkeiset tapahtumat Ruotsia vastaan MM-kisoissa.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Pakkohan tuota on ajatella sitä kautta, että mitä lopulta saavuttivat ja mitä alun alkaen uskottiin. Harmittaa silti vietävästi, tuo on mielestäni kohtuullisen ainutlaatuinen porukka rungoltaan ja sille sen todella olisi suonut. Ja vähän liian pitkään seuraavaan mahdollisuuteen :(

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Opin muuten yhen asian tassa parin vuoden aikana: ELA IKINA ALIARVIOI SUOMEN JAAKIEKKOMAAJOUKKUEEN MAHDOLLISUUKSIA!

Edit: niin siis vituttaa lahinna pelaajien puolesta. vituttaa kun selanne ei ole vielakaan voittanut mitaan ja koivullekin+nummiselle ja kumppaneille olisin mieluusti kullan suonu....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
GeGe sanoi:
No vitutti pelin jälkeen, mutta nyt kyllä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Ehkä tämä johtuu siitä, että en todellakaan odottanut leijonilta mitalia näistä kisoista.
Joo, kyllä se pettymys sillon 96, kun Kanada pudotti vappuaattona Suomen mitalipeleistä, oli ainakin mun kohdalla suurempi. Odotukset olivat edelisvuoden menestyksen jälkeen valtavat ja vituiks meni.

Katoin muuten ton matsin Kaivohuoneella.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
Ennätys vitutuksessa oli ne 5-1 johdon jälkeiset tapahtumat Ruotsia vastaan MM-kisoissa.
Se oli kyllä surkuhupaisuudessaan sitä luokkaa, että oli ihan hiinä ja hiinä, että vituttiko vaiko huvitti.

Valitettavasti vitutus voitti rinnanmitalla :mad:

de rong

Banned
ei tässä ny jaksa miettiä et hopea oli yläkanttiin, finaaliin päästiin ja sitten viel Ruotsi voittaa...ei vittu :thumbdown :frown:

Archie

Well-known member
Ajattelin tämähän on vain jääkiekkoa.. ei siis kovin tärkeää, ainakaan oikeasti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Willer sanoi:
Ajattelin tämähän on vain jääkiekkoa.. ei siis kovin tärkeää, ainakaan oikeasti.
Samaa taktiikkaa muuten itekkin käytin. Sillä miten Suomi pärjää lätkässä ei oo hevonpaskankaan merkitystä mun elämääni, joten se siittä :eek:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Willer sanoi:
Mikään ei muuten noin henkilökohtaisella tasolla ota enempää päähän kuin se kun joku tulee hillittömän vitutuksen vallitessa kertomaan, että sehän on vain jääkiekkoa/koulua/kilpa-autoilua/mitäikinä, ja on tässä maailmassa tärkeämpiäkin asioita. Tiedä sitten miksi.

mrj-fin

Banned
Sijainti
Helsinki
Olen ikionnellinen Ruotsin finaali voitosta :ahem: ;) :D :) , mahtavaa, hyvä Ruotsi te teitte sen ja näytitte kunka kurinalaisuus ja kärsivälliyys tuottivat ansaitun tuloksen. Olen ollut voitosta lähtien infernaalisessa hurmoksessa, joka ei helpota ennen huomista. Jos teidän mieliala on noin riippuvainen jostain asiasta, johon ette voi vaikuttaa niin heikosti menee :tongue: . Eli itselläni fiilikset näköjään ovat päinvastaiset kuin muilla.

Palkopoika

Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Se oli kyllä surkuhupaisuudessaan sitä luokkaa, että oli ihan hiinä ja hiinä, että vituttiko vaiko huvitti.

Valitettavasti vitutus voitti rinnanmitalla :mad:

Se on vitutuksissa ykkösenä kevyesti. Varsinkin ulkosuomalaisena, mehän kuullaan/saadaan kaikki "radio-merisään-lähetyksinä". Voi kiesus että otti pattiin.

Palkopoika

Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Samaa taktiikkaa muuten itekkin käytin. Sillä miten Suomi pärjää lätkässä ei oo hevonpaskankaan merkitystä mun elämääni, joten se siittä :eek:

Ohan! :mad_old:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Bobakki sanoi:
Mikään ei muuten noin henkilökohtaisella tasolla ota enempää päähän kuin se kun joku tulee hillittömän vitutuksen vallitessa kertomaan, että sehän on vain jääkiekkoa/koulua/kilpa-autoilua/mitäikinä, ja on tässä maailmassa tärkeämpiäkin asioita. Tiedä sitten miksi.
Niin rauhallinen ihminen kuin muuten olenkin, tuollaisessa (tälläisessä) tilanteessa täydellisen räjähdyksen sytytyslanka on ollut välillä pelottavan lyhyt. Juttu on niin, että sillä hetkellä maailman tärkein asia on juuri seuraamasi kisa/ottelu. Mikään ei mene sen ohi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
mrj-fin sanoi:
Olen ikionnellinen Ruotsin finaali voitosta :ahem: ;) :D :) , mahtavaa, hyvä Ruotsi te teitte sen ja näytitte kunka kurinalaisuus ja kärsivälliyys tuottivat ansaitun tuloksen. Olen ollut voitosta lähtien infernaalisessa hurmoksessa, joka ei helpota ennen huomista. Jos teidän mieliala on noin riippuvainen jostain asiasta, johon ette voi vaikuttaa niin heikosti menee :tongue: . Eli itselläni fiilikset näköjään ovat päinvastaiset kuin muilla.
No miten sun mielialas voi olla ikionnellinen asiasta johon et voi itse vaikuttaa? :doubtful: :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
mrj-fin sanoi:
Kaikkien provojen äiti :D :D :D :D