Miten päästä F1 kuskiksi

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Elikkäs yritämme yhdestä tutusta kouluttaa F1 kuskia. Mistä pitää aloittaa tällainen projekti? Kartingista vai takapihan ajeluista?
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Elikkäs siis ensimmäisenä tavoitteena olisi päässyt Gp3:seen
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Ostatte sille uusimman formulapelin pleikkarille ja sillä treenaatte.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8590
Sijainti
Helsinki
Havainnollistava video.


5-10 vuotta Kartingia>Fomula Ford/Renault/F4>F3>F2>F1

Mitä korkeampi taso, sen enemmän rahaa tarvitaan, tämän lisäksi myös suhteista on apua ja managerin hankkiminen välttämätöntä.
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Joo siis toki F1 saattaa kuulostaa optimistiselta , mutta ei tuollaista hommaa ole järkeä harrastaa ilman kunnon tavoitteita.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Joo siis toki F1 saattaa kuulostaa optimistiselta , mutta ei tuollaista hommaa ole järkeä harrastaa ilman kunnon tavoitteita.
Mä kyllä ihmettelen tuollaista asennetta, että jos ei ykköset ole tavoitteena, niin parempi pysyä kotona. Onhan se hyvä olla tietysti tavoitteita, mutta jonkinlaista realismia olisi myös syytä käyttää. Kartingin ja ykkösten välissä on monen monta porrasta, joissa voi tehdä hyvän uran ja jopa tiliä. Jos homma pysyy harrasteen tasolla, niin ihan kotimaassakin on sarjoja joita pystyy harrastaa ja nauttia ajamisesta ja kertoa siitä vanhana rinta kaarella lapsenlapsille.

Tämä onkin mun mielipide ja tunnetusti mun mielipide on aina oikea... :D
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8434
Sijainti
Vantaa
Kahden aikaan yöllä baaritiskillä tullut hyvä idea tehdä kaverin junnusta F1-tähti? :)
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Eiköhän kuka tahansa olisi näitä nykyisiä alaformula-kuskeja parempi.
 
Ylös