Olisiko tuo millin hinta mitä auton rakentaminen maksaa Wilsonille? Tai myyntihinta?Mutta jos Malcomin lainauksesta tuossa yhteydessä...
"– Lisäksi itse ralliautoilulle on haitaksi, että Rally1-auton hinta lappu nousi liikaa. Me tarvitsimme hybridin, se on selvää. Mutta kun hinta kipusi vuoden 2017 WRC:n 750 000 eurosta vuoden 2022 Rally1 hybriridin miljoonaan euroon on korotus liian iso. Ja kaikki lisä tuli hybridistä."
...tekee johtopäätöksiä niin vaikea kuvitella muuttuvien kulutusten moninkertaistuvan jos itse hybridi-yksikkö ei vaadi huoltoa?
Kyllä ne varmaan jatkuu nykyisistä aihioista. Uusia osia saattaa tulla kiinni. Ja vastaavasti joskus kesken kautta saatetaan rakentaa uusi aihio.Tehdäänkö tulevan vuoden autot mahdollisesti näiden nykyisten autojen pohjalle vai tehdäänkö ne puhtaalta pöydältä? Mietin vain, että olisiko tässä edes pieni sauma yksityistalleille, jos tämän vuoden autot tulisivat myyntiin uusien tieltä. Siinä olisi Wilsonillekin hieman katetta taskunpohjalle. Toyota tosin taisi joskun ilmoittaa, ettei suostu myymään autoja yksityisille. Harmi sinänsä, koska tämän vuoden autolla voisi ihna hyvin pärjätä ensi vuonnakin, ainakin rally2 autoja vastaan. Sama koskee tietysti Huyndaitakin.
Vuoden 2022 paras ralliuutinen.
Parempi uutinen kuin suomalaisten paluu mestaruuksiin?Vuoden 2022 paras ralliuutinen.
Voi alkaa taas seuraamaan mm-sarjaa...
Riippuu miltä kantilta asiaa katsoo.Parempi uutinen kuin suomalaisten paluu mestaruuksiin?
Tässä ehkä hetken normaalia pidempää mölyjä mahassa pitää se tosiasia, että M-Sport ei voinut olla ottamatta Tänakia ja Tänakilla ei ollut muita vaihtoehtoja, kun mennä M-Sportille. Toki pinna ei ole loputon kummallakaan, jos kausi on pelkkää taaperrusta. Toivottavasti toki ei näin ole ja Fordin palaisi kärkitaistoon.Kuinka pitkään menee ennekuin Millenerin ja Tänakin välillä aletaan "vaihtamaan kuulumisia" lehdistön välityksellä kun Dexta ei kuljekaan voitosta voittoon.....