Mobil 1™ Racing Academy

Joni

Well-known member
Saanko ilmaiset vipit kun käyn kokeilemassa? Niinno etuoikeuttuna ex-vippinä. ;) Mun toka nimi on muuten Antti. ;)

Viimeksi muokattu:

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Tarkoitus on kirjoittaa tuonna rakentavaa palautetta, miten pelistä saisi paremman ensi vuoden versiota varten. Palaute menee eteenpäin!

Sponsorit pitävät osaltaan kaiken tämän lystin mahdollisena.

Joni

Well-known member
Tarkoitus on kirjoittaa tuonna rakentavaa palautetta, miten pelistä saisi paremman ensi vuoden versiota varten. Palaute menee eteenpäin!

Aivanaivan ymmärrän :) Mutta mähän olen rakentava nuori mies joka vaan haluaa hyvää kaikille. Sponsoreitahan mulla riittää :) Koitan peliä pian!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku

Jaa, no oisit sanonu heti.

Tässä rakentava palaute: Paskaa.

Laita etiäpäin!

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Pelikampanja päättyy pian, joten muutama "kannustava" kommentti olisi vielä tervetullut tuonne peliketjuun! Palaute lähetetään eteenpäin!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Vittu kolmatta päivää Mobil ykköstä. Vittu huikeita ovaaliratoja. Vittu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Aivanaivan ymmärrän :) Mutta mähän olen rakentava nuori mies joka vaan haluaa hyvää kaikille. Sponsoreitahan mulla riittää :) Koitan peliä pian!
Meinasin juuri raottaa sanaista arkkuani asian suhteen, mutta Joni olikin näköjään jo sanonut kaiken mitä sanottavissa on.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Yllättävän hyvin tehty peli. Kas kun karting pellet eivät ole laajemmin kokeilleet.

Meinaisi jäädä kokeilematta, kun luulin että on välttämättä rekisteröitävä email osoitteella..