Montako pikseliä pitäisi olla?

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Ostin 19" tuumaisen näytön ja säädin resoluution 1280*1024 -kokoon. Adobe photoshop näyttää nyt hyvältä ja foorumikin, kun tekstin kooksi on valittu suurempi ja nekin web-sivujen tekstit, jotka ei säädy on vielä luettavissa.
Kotisivujeni kuvat näyttää nyt kuitenkin onnettoman pieniltä ja jos vielä lisää näytön pikseleitä, kutistuu ne vielä lisää ja teksti muuttuu käpäsenpaskaksi.

Mikä olisi mielestäsi käytännössä sopiva resoluutio netti-kuville ja näytölle?

Missä on WindowsXP:n hiiren kursorin mallin valintasysteemi?

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Itse käytän 1600x1200 resoluutiota, mutta tuo on niin omista silmistä kiinni mitä voi käyttää. Hiiren ominaisuuksia voi säätää ohjauspaneelista (control panel) hiiri (mouse) ja sieltä oikea välilehti.

kraatu

Well-known member
Kyllä mä oon onnistuneesti käyttäny tota 1280x1024 resoluutiota 19" näytöllä. Tekstit ihan normaalikoolla ym. Kai se on kuitenki tottumiskysymys. 1024x768 ei tän jälkeen tulis kysymykseenkään, niin moulon näkönen se on. Myöskään tarkempaan ruutuun ei ole himoa. Ja mulla ainaski toi kursorin malli valitaan ihan ohjauspaneelin hiiriasetuksista..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minäkin käyttäisin tuota tarkempaa 19" näytöllä. Siihen tottuu nopeasti, ellei sitten ikänäkö ole esteenä.