Banaani sanoi:Nice tits.
kouvotsvoni sanoi:BobHWS:n postaushistoria mielenkiintoinen
kouvotsvoni sanoi:BobHWS:n postaushistoria mielenkiintoinen
No voi perkele, nyt vasta huomasin. Tuo Bob kävi kättelemässä ja heitti läppääkin jonkin aikaa meidän kanssa.kouvotsvoni sanoi:BobHWS:n postaushistoria mielenkiintoinen
No mikä on mielipide kaverista ja minkä takia postailee tänne Suomeen, tai just tälle forumille, muuten ottamiaan kuvia? Sinänsä harvinaista kumminkin jossain mielessä.öö ruz sanoi:No voi perkele, nyt vasta huomasin. Tuo Bob kävi kättelemässä ja heitti läppääkin jonkin aikaa meidän kanssa.
Troy McLure sanoi:Erittäin ystävällinen, sellainen kiltin oloinen rillipää. Ikä voisi olla 30-40 välillä. Harrastus on matkailu ja valokuvaus. Herran kotisivut:
www.pbase.com/bobherbert
Se miten herra on löytänyt tämän foorumin on minulle täysi mysteeri.
öö ruz sanoi:Enpä löydä hänen foorumiaan: "Missing Gallery or Web Page"Troy McLure sanoi:Erittäin ystävällinen, sellainen kiltin oloinen rillipää. Ikä voisi olla 30-40 välillä. Harrastus on matkailu ja valokuvaus. Herran kotisivut:
www.pbase.com/bobherbert
öö ruz sanoi:The correct URL is: www.pbase.com/bobhebertTroy McLure sanoi:Erittäin ystävällinen, sellainen kiltin oloinen rillipää. Ikä voisi olla 30-40 välillä. Harrastus on matkailu ja valokuvaus. Herran kotisivut:
www.pbase.com/bobherbert
BobHWS sanoi:Sorry it was my mistake. We met at Montreal ,maybe you remember us and our T-shirts.öö ruz sanoi:The correct URL is: www.pbase.com/bobhebert
www.funclub.fi
Yes, I remember meeting you guys near the Budweiser stage. I hope all of you enjoyed your trip to Montreal. Sorry that Kimi got rear-ended and knocked out of the race, but he was a good sport about it. I hope he wins in France. And thanks for the link--great site.öö ruz sanoi: