MOTION LINE
Active member
Eräs kaverini on näyttänyt kiinnostusta lähteä mukaan ajamaan
offshore luokkaan 1,3 hän on erittäin kiinnostunut kaikesta mikä liittyy moottorin parantamiseen,
Erityisen kiinnostuksen kohteena oli se että voiko esim. kiertokankia ja mäntiä työstää muualta kuin mitä valmistaja on työstänyt esim. työstämällä männän päältä tavaraa pois siten että saadaan parempi täytös palotilaan?
Näitä mittojahan ei ole missään mainittu papereissa!
Onko sallittua herää kysymys, ja mikäli ei ole niin mihin se perustuu?
offshore luokkaan 1,3 hän on erittäin kiinnostunut kaikesta mikä liittyy moottorin parantamiseen,
Erityisen kiinnostuksen kohteena oli se että voiko esim. kiertokankia ja mäntiä työstää muualta kuin mitä valmistaja on työstänyt esim. työstämällä männän päältä tavaraa pois siten että saadaan parempi täytös palotilaan?
Näitä mittojahan ei ole missään mainittu papereissa!
Onko sallittua herää kysymys, ja mikäli ei ole niin mihin se perustuu?