Hyvin erikoinen, vaatii yleensä aika paljon totuttelua. Mutta korkkiruuvi ei ole radan vaarallisin paikka. Viime vuonna mm. Rossi antoi radasta paljon kritiikkiä, mutta en tiedä onko turva-alueita laajennettu. Viime vuonnahan Rossi ei ajanut aivan viimesen päälle riskeeraten ja jäi kolmanneksi. Nyt joutuu riskeeraamaan enemmän.Petri Piira sanoi:Onkos se korkkiruuvi miten erikoinen paikka kaksipyöräisille? Kysyy nimimerkki täysin tietämätön.
Mitkäs alueet ovat olleet kaksipyöräisille vaikeimpia? Sinänsä aika hieno rata, paljon korkeusvaihteluita jne. Tosin omat näkemykset ovat sit tuolta gt-sarjoista.jupla sanoi:Mutta korkkiruuvi ei ole radan vaarallisin paikka. Viime vuonna mm. Rossi antoi radasta paljon kritiikkiä, mutta en tiedä onko turva-alueita laajennettu.
Vaarallisia kurveja oli viime vuonna pari. Toista en saanut nopeasti jäljitettyä, mutta vaarallisin oli silloin eka mutka. Nyt kuskit valittelevat radan pomppuisuutta, etenkin korkkiruuvin jälkeiset mutkat 9 ja 10 eivät olleet kuskien mieleen. Nelosen MotoGP-sivuilta löytyy lisää tietoa. (Linkitysyritys toi vaan ****-sensurointia, miksi?)Petri Piira sanoi:Mitkäs alueet ovat olleet kaksipyöräisille vaikeimpia? Sinänsä aika hieno rata, paljon korkeusvaihteluita jne. Tosin omat näkemykset ovat sit tuolta gt-sarjoista.
Juu ei.ettelbruck sanoi:Ei mee Rossilla putkeen, ei.
Taisi olla kolmas tekninen vika tälle kaudelle. Aika käsittämätön määrä tuohon sarjaan. Kyllä siinä on aika pirun vaikea yrittää taistella maailmanmestaruudesta, jos kalustolla antaa noin paljon tasoitusta. Räikkönen, jos kuka, sen tietää. Sitten kun joku torppasi vielä eka kisassakin Rossin eka mutkaan...ettelbruck sanoi:Ei mee Rossilla putkeen, ei.
Selostaja sanoi ennen kisaa, että Stoner on kaatunut 8 kertaa eli nyt oli siis yhdeksäs. Huono tapa on jäänyt aiemmilta kausilta, saisi vähän järkeistää menoaan.Lisko sanoi:Ei mee kyllä Stonerillakaan putkeen :thumbfh: moneskohan kaatuminen jo tällä kaudella?