MotoGP-veikkaus?

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Onko kellään halua vetää veikkausta? Itselläni taitaa olla sen verran kiirettä, että veikkauksen ylläpito on hankalaa.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12605
Sijainti
Sivulla viisi
Itse tarttuisin haasteeseen, mutta epäilen että omakin aika on liian kortilla.

Tämä on yksi parhaista veikkauksista foorumilla. Sääli jos jää pois. :(
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Itse tarttuisin haasteeseen, mutta epäilen että omakin aika on liian kortilla.

Tämä on yksi parhaista veikkauksista foorumilla. Sääli jos jää pois. :(
Toivon kovasti että otat veikkauksen kontollesi!

Tosin aika vähän on tämä saanut kommentointia aikaiseksi. Muutenkin mopo-into on vähentynyt täällä: Kallio ei ole enää ollut voittotaisteluissa (tänä vuonna voi olla) ja tv-lähetykset menivät maksullisille.

Tänä vuonna voisi olla mahdollista jopa antaa palkinto veikkauksen voittajalle..
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12605
Sijainti
Sivulla viisi
Tosin aika vähän on tämä saanut kommentointia aikaiseksi. Muutenkin mopo-into on vähentynyt täällä: Kallio ei ole enää ollut voittotaisteluissa (tänä vuonna voi olla) ja tv-lähetykset menivät maksullisille.
No nuinhan se oli jo viime vuonnakin mutta silti veikkaajia riitti ihan hyvin.

Kyllähän minä voin tuota yrittää parhaani mukaan järjestellä kiireiden ohessa, jos kiinnostusta löytyy. Toivon hahmoilta vain kärsivällisyyttä jos pisteidenlaskussa välillä kestääkin.

Tänä vuonna voisi olla mahdollista jopa antaa palkinto veikkauksen voittajalle..
Jos sinä kuitenkin hoidat tuon.. :eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
No nuinhan se oli jo viime vuonnakin mutta silti veikkaajia riitti ihan hyvin.

Kyllähän minä voin tuota yrittää parhaani mukaan järjestellä kiireiden ohessa, jos kiinnostusta löytyy. Toivon hahmoilta vain kärsivällisyyttä jos pisteidenlaskussa välillä kestääkin.



Jos sinä kuitenkin hoidat tuon.. :eek:
:thumbup: Loistavaa :ahem:

Joo, tarkoitin että minä voin yrittää hankkia jonkun palkinnon :cool:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eiköhän täältä (enkä nyt tarkoita pelkästään itseäni) löydy tarvittaessa joku suorittamaan pisteiden hätälaskennan, jos asia ei muuten tunnu etenevän. Ettei tämän nyt yhden ihmisen aikatauluihin tarvitse kaatua, vaikka pääasiallisen vetovastuun ottaisikin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös