jupla Well-known member Liittynyt 30.6.2005 Viestit 12416 Sijainti Kurjala 5.4.2012 #1 Taitaa jäädä tänä vuonna ilman järjestäjää? Kisat alkavat siis jo tänään, luvassa on mielenkiintoinen kausi. Itse en ehdi tänäkään vuonna veikkausta järjestelemään, mites YlPalvo alias Zervuska?
Taitaa jäädä tänä vuonna ilman järjestäjää? Kisat alkavat siis jo tänään, luvassa on mielenkiintoinen kausi. Itse en ehdi tänäkään vuonna veikkausta järjestelemään, mites YlPalvo alias Zervuska?
Zervuska Haidis Well-known member Liittynyt 8.1.2007 Viestit 12615 Sijainti Sivulla viisi 8.4.2012 #2 Ei ainakaan meikäläisen osalta tänä vuonna onnistu ylläpito. Opiskelukiireitä edessä alati kiihtyvällä tahdilla. Olihan tuo veikkauksen suosio jo viime vuonna aika heikkoa, kun ei kisoja tahdo oikein ilmaiseksi nähdä mistään. :dunno:
Ei ainakaan meikäläisen osalta tänä vuonna onnistu ylläpito. Opiskelukiireitä edessä alati kiihtyvällä tahdilla. Olihan tuo veikkauksen suosio jo viime vuonna aika heikkoa, kun ei kisoja tahdo oikein ilmaiseksi nähdä mistään. :dunno:
jupla Well-known member Liittynyt 30.6.2005 Viestit 12416 Sijainti Kurjala 8.4.2012 #3 YlPalvO sanoi: Ei ainakaan meikäläisen osalta tänä vuonna onnistu ylläpito. Opiskelukiireitä edessä alati kiihtyvällä tahdilla. Olihan tuo veikkauksen suosio jo viime vuonna aika heikkoa, kun ei kisoja tahdo oikein ilmaiseksi nähdä mistään. :dunno: Klikkaa laajentaaksesi... Näinhän se on. Streamit toimivat, vinkkejä löytyy F1-puolelta. Itse katson nyt British Eurosportin lähetystä.
YlPalvO sanoi: Ei ainakaan meikäläisen osalta tänä vuonna onnistu ylläpito. Opiskelukiireitä edessä alati kiihtyvällä tahdilla. Olihan tuo veikkauksen suosio jo viime vuonna aika heikkoa, kun ei kisoja tahdo oikein ilmaiseksi nähdä mistään. :dunno: Klikkaa laajentaaksesi... Näinhän se on. Streamit toimivat, vinkkejä löytyy F1-puolelta. Itse katson nyt British Eurosportin lähetystä.