Don Vito
Sekakäyttäjä
Ihan ens alkuun onnittelut Tuiskulle viikonlopun tuplasta. Ja Kyllöselle kiitos hyvästä vastuksesta. Itseasiassa vastus oli jopa niin hyvä, että ekassa lähdössä tultiin viivalle aivan rintarinnan ja eroa saatiin Tuiskun eduksi vaivaiset 3 tuhannesosaa.
Lindströmin Petterinkin Audi kulki kovaa noin 1½ erää kunnes kone taas kerran sanoi poks..Vahinko vain että seuraava kisa on kovin pian eli kovin isoja remontteja ei ehdi tekemään. Team Vulcanon Corollakin olisi ollut hyvä nähdä tositoimissa, sillä nyt jäi vähän arvailujen varaan miten olisi pärjännyt suhteessa Petteriin ja Virtasen Olliin. Schroderuksen Esalle (tai siis Esan Ferrarille Motopark on aivan liian nopea rata, joten Esan rooliksi jäi katsella Ollin ja Petteri perävaloja ja vilkuilla aina välillä taustapeiliin josko SRT:n Escort olisi alkanut käymään kunnolla ja lähestyisi uhkaavasti...
Toisessa erässä Kallea ei sentään ohitettu kierroksella ja Laitisen Jannekin pysyi takana, joten marginaalista edistymistä viikonlopun aikana sentään tapahtui. Oman lisämausteensa toivat erään seassa pyörineet S2K-kinnerit. Lappalaisen Hannu jäi parhaalla kierroksellaan 11 sekuntia hitaimmasta SS-autosta (Laitisen Janne) ja eroa kärkeen oli n. 17 sec per kierros
Lindströmin Petterinkin Audi kulki kovaa noin 1½ erää kunnes kone taas kerran sanoi poks..Vahinko vain että seuraava kisa on kovin pian eli kovin isoja remontteja ei ehdi tekemään. Team Vulcanon Corollakin olisi ollut hyvä nähdä tositoimissa, sillä nyt jäi vähän arvailujen varaan miten olisi pärjännyt suhteessa Petteriin ja Virtasen Olliin. Schroderuksen Esalle (tai siis Esan Ferrarille Motopark on aivan liian nopea rata, joten Esan rooliksi jäi katsella Ollin ja Petteri perävaloja ja vilkuilla aina välillä taustapeiliin josko SRT:n Escort olisi alkanut käymään kunnolla ja lähestyisi uhkaavasti...
Toisessa erässä Kallea ei sentään ohitettu kierroksella ja Laitisen Jannekin pysyi takana, joten marginaalista edistymistä viikonlopun aikana sentään tapahtui. Oman lisämausteensa toivat erään seassa pyörineet S2K-kinnerit. Lappalaisen Hannu jäi parhaalla kierroksellaan 11 sekuntia hitaimmasta SS-autosta (Laitisen Janne) ja eroa kärkeen oli n. 17 sec per kierros