Lisäks vielä se Felipestä kommentointi. :eek!:AMS82 sanoi:Muutamia kiinnostavia kuskiarvioitakin esitettiin:
"Bruni on oikeasti lahjakas."
"Baumgartner on hitain kuljettaja ja pelkkä maaliinpääsykin on hänelle saavutus."
"Heidfeld kulkee pystypäin kohti uusia nöyryytyksiä."
Taisin missata sen. :frown:Jr- sanoi:Lisäks vielä se Felipestä kommentointi. :eek!:
Se on tehty suzuka 03:n aikoihin .vmjs sanoi:Koskahan tuo Keken haastattelu oli tehty, kun Keke puhui koko ajan ensikaudesta, siitä kuinka vahva Mäkki tulee olemaan ensikaudella. Haastattelu oli tehty varmaan Nicon testien aikaan.. :thumbdown
Joo, minun mielestäni sävy oli paljon asiallisempi ja ei-niin-tekopirteä tai tekoinnostunut kuin TT:llä... Muutoin tuo ennakko-ohjelma oli aika kehno, esim. juuri tuo Baumgartnerin teilaus oli aika harkitsematon heitto.Nasu sanoi:Oskari Saaren ensi esiintyminen F1 'genressä'? Vaikutelma hyvä, ei taida 'hössöttää' niin paljoa kuin TT!? :thumbup:
Teki pahaa vai :wink: No veikkaan että MTV3 hehkuttaa kauden aikana Kimiä aivan riittävästi, ehkä jopa kyllästymiseen asti.Ambomaan Mambo sanoi:Parasta oli kyl tää että heti heitettiin kirves kaivoon sen suhteen että kukaan ei lyö ferraria tänäkään vuonna. On se jumalauta kun yhtään kisaa oo vielä ajettu ja Porttila julistaa Schumia jo 7-kertaiseks mestariks. Nomut Porttilahan on mikä on silmäpusseineen kaikkineen :yuck:
Aivan samaa mieltä. "Hienoa" tosiaan kun uusista radoista ei edes profiilia esitelty. Eipä tuo minua haittaa mutta kertoo mielestäni jotain tuosta MTV3:n touhusta kun eivät olleet niitä jaksaneet kaivaa mistään.E. Tuhero sanoi:Joop.. normaalia huttua ja ympäripyöreätä löpinää, mutta katsoohan näitä kausiennakkoja kerran vuodessa...
Joo, en minä sitä kimihypeäkään niin suosiolla katso, varsinkin jos sen esittäjänä on Porttila. Sais toveri mennä vaikka kuviokelluntaa selostamaan eikä tunkee nenäänsä (ja sen päällä roikkuvia silmäpusseja) formuloihin mut ei niin ei :jaska:Ilmari sanoi:Teki pahaa vai :wink: No veikkaan että MTV3 hehkuttaa kauden aikana Kimiä aivan riittävästi, ehkä jopa kyllästymiseen asti.
Ja autojen kuvat oli jostain PS2-pelistälfb sanoi:Aivan samaa mieltä. "Hienoa" tosiaan kun uusista radoista ei edes profiilia esitelty. Eipä tuo minua haittaa mutta kertoo mielestäni jotain tuosta MTV3:n touhusta kun eivät olleet niitä jaksaneet kaivaa mistään.