Motor Forumissa taas hienoa "faktaa"

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mielestäni lause "Yhdellä napilla auto määritteli kaarteeseen vaihteen ja nopeuden" on melko omituinen väite...

Paineliko noi sulla jossain vaiheessa vain nappia ennen mutkaa ja
muuten istuskeli ja nautti maisemista?
Ett silleen!!!!!!!!!

Tehomylly

Vihainen mies
Sijainti
Tampere
Ah. "Sato imi lähdössä Hondastaan kaiken irti". Siksi se moottori siis räjähti. ;)

Digru

Wild Animal
Sijainti
högholmen
Joo.. Tuntuu olevan kyllä pallo hukassa maikkarin väellä! Olen tuossa ihmetellyt aiemminkin pöllö-tv:n tasoa noissa autourheiluohjelmissa. Pieni budjetti=huonot toimittajat pitänee paikkansa. Paljon mieluummin katson yle:n rallilähetyksiä kuin mtv:n drag racingia...

patriot

Foorumin senaattori
Saarelta ja Mustakarilta meni ikuisuus ennen kuin huomasivat savun Saton auton persiissä!:thumbdown :nope:

sakuraba

Well-known member
Eipä tuo maikkarin touhu kovin hääviä ole jääkiekko puolellakaan jos joku on seurannut! Saari on kyllä umpi paska selostaja, Mustakiikari sai taas korjailla jatkuvasti sen idiootin tarinoita. Meinas että Schumi palaa radalle sillä raadollaan, ei jeesus.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Toivottavasti Formulat siirtyvät vielä tällä vuosikymmenellä Ylelle, tai edes Neloselle. Uusiksi kaikki nyt. MTV3:lla haisee raha.

Tehomylly

Vihainen mies
Sijainti
Tampere
Hakkis sanoi:
MTV3:lla haisee raha.
Jotenkin kalskahti tänäkin viikonloppuna se loputon MTV3 F1 multimediatarjonnan mainostaminen ja MTV3+ kanavan suora ja epäsuora tyrkyttäminen. Sashan viimeinen kommenttikin kisalähetyksen lopuksi oli tyly: nyt ohjelma siirtyy digitaaliselle puolelle eli suomeksi "ostakaa nyt tyhmät jo se digiboksi niin näette jotain muutakin kuin tämän proleversion".

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Tehomylly sanoi:
Jotenkin kalskahti tänäkin viikonloppuna se loputon MTV3 F1 multimediatarjonnan mainostaminen ja MTV3+ kanavan suora ja epäsuora tyrkyttäminen. Sashan viimeinen kommenttikin kisalähetyksen lopuksi oli tyly: nyt ohjelma siirtyy digitaaliselle puolelle eli suomeksi "ostakaa nyt tyhmät jo se digiboksi niin näette jotain muutakin kuin tämän proleversion".
Tuommoistahan se on ollut jo koko vuoden. Heti kun siirsivät melkein kaikki formulalähetykset MTV3+:lle niin on alkanut raha haiseen oikeen niin että pursuaa jo perseestäkin. Ihme kun näyttää harjotukset ja aika-ajonkaan enään normaali MTV3 ja kaikki kun ei oo lellittyjä paskoja rahalla niin ei oo varaa tommosiin digibokseihin ja niistä tuleviin kuluihin :nope: Saatanan homot siä maikkarilla.

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
patriot sanoi:
Saarelta ja Mustakarilta meni ikuisuus ennen kuin huomasivat savun Saton auton persiissä!:thumbdown :nope:
Minä huomasin saman, huomasin sen jo varmaan kierros pari ennenkä tunariselostajamme älysivät mitään. Olen useimmissa kisoissa selostanut itselleni tapahtumat ennen kuin ne idiootit siällä kopissaan älyävät mitään. :mad: Hankkikaa rillit niin kuin Tuominenkin teki (vaikka ei se silti mitään osannut :D ).

rallu

Well-known member
Itekki ihmettelin tuota kun eivät huomanneet Saton savua, ei myöskään sitä kun Button kuroi Trullin etumatkan.

Kaikkein eniten kyllä ihmettelin (nauroin) kun Saari kysyi jossain vaiheessa ennen starttia Mustakaarelta että "aikooko Kimi yrittää startissa Schumacherin ohi..." ei hyvää päivää... ei tietenkään...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
musta melkein hauskinta oli, kun Mustakari selosti ekalla kierroksella miten kimi jäi startissa Barrichellon taakse :D Kaikkihan näki sen Schumin Satoon osumisen & huonon startin, sekä sen, että kimi kiihdytti ylämäkeen ennen Ferkkuja!
Ett silleen!!!!!!!!

Absolut

Private member
En pystynyt katsomaan kisaa kuin Räikkösen keskeytykseen asti, mutta kyllä toi maikkarin sakki on uskomattoman pihalla. Mistä ihmeestä Eki sai päähänsä että Barri ois päässyt kimin ohi? Millä ihmeen opilla Sato jäi yks-kaks noin neljä sekuntia ilman että missään voisi olla mitään vikaa. Ja sitten vielä arvailua että "jarrutuksissa näkyy vähän savua, saattaa olla että Takumalla on jokin ongelma." Ei jeesus, muita autoja ei edessä ole näkynyt aikoihin ja takana on jonoa Riihimäelle asti. Ilmainen vinkki Erkille:Jos kärki auto ajaa helevetin hiljaa ja savuttaa jatkuvasti, niin silloin ON Ongelmia.
Tuskaa vaan lisäsi Ylen lähettämä mainio dokkari Monacon kisan historiasta runsaan wanhan materiaalin sekä haastattelujen kanssa. Milloin maikkarilla on ollut vastaavia? Muutama säälittävä parin minuutin klippi Ikosen studio-osuudessa ei pelasta kenenkään päivää.
Jos maikkaria ei kiinnosta tippakaan noi F1-lähetykset, niin miks hemmetissä niitä pitää ostaa? Näyttäis niitä salkkareiden uusintoja kisojen paikalla, sehän niiltä edes onnistuu. Ton kun sanoin ääneen niin kohta ne muuten näyttää pelkkiä saippua-ooppera uusintoja ja siirtää kaiken F1-kaman MTV-muthafuckin-plussalle.
Ala-arvoista on touhu nykyään.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
patriot sanoi:
Mun mielestä jonkun (luultavasti Saton) auto savuttti jo lähtöruudukossa. On se kumma, etteivät silloin maininneet mitään, eivätkä myöskään kisan aikana, kun savua tuprahteli tasaiseen tahtiin. Saari on mielestäni kehno selostaja etenkin ilman JeeJeetä, joka sentään edes joskus havaitsee mitä radalla tapahtuu.

vasili

Member
eise ylen ohjelmakaan mikään loistava ollut. häkkinen voittanu 2kertaa ja sumi 6....jne

eks teillä o tosiaan rahaa ostaa digiboksia, miten se voi olla mahdollista tässä maassa.....siis mitente pysytte hengisä

Felix

Well-known member
Otto Hokkanen sanoi:
Mun mielestä jonkun (luultavasti Saton) auto savuttti jo lähtöruudukossa. On se kumma, etteivät silloin maininneet mitään, eivätkä myöskään kisan aikana, kun savua tuprahteli tasaiseen tahtiin.
Kyllä se savutti jo lähtöruudukossa

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Itse tykkäsin Kyllösen tyylistä. Asiat jotka näin itse ruudulta olivat sille vähäpätöisiä...esim. juuri jonkun auton savuttaminen. En ymmärrä miksi se pitäisi mulle erikseen selostaa jos näen sen itsekin. Sama pätee joihinkin ohituksiin mitä näkyy ruudulla. Kyllönen piti 'hyvin' ajantasalla niistäkin tapahtumista, jotka eivät näkyneet ruudulla, väliajoista, kuvan ulkopuolella tapahtuneista ohituksista ym. sellaisista. Pääasiassa haluaisin selostajalta näitä asioita, paljon enemmän kuin nykyisin on tapana. En niinkään vahvistusta sille, mitä itse näen.

huru

0xdeadbeef
Sijainti
lappeen Ranta
Tällaista se kun formulat ovat tänä päivänä niin tylsää katsottavaa, jännitystä pitää hakea selostajien mokailuista ja niistä puhettakin tuntuu riittävän enemmän kuin itse kisatapahtumista.. menee vähän yli hilseen tuo jatkuva valitus, mokia oikein etsimällä etsitään jotta niistä pääsisi avautumaan. Äänet saa hei hiljaisellekin jos se noin kovin ärsyttää, jutuista päätellen kuitenkin näette itse tapahtumat 10x paremmin kuin selostajat ja väliaika yms tiedotkin saatte kätevästi FIA:n sivuilta. Itse lähinnä naureskelen mokailuille, ei moisesta jaksa sen kummemmin vaivaantua.

;)