Musteet Kimi Räikkösen iholla

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Eiköhän ne liene julkisuuden henkilöiden yksityisasioita nämä tämmöiset hommat. Jotkut julkut hermostuvat jo pienemmistäkin asioista.

Antti82

Well-known member
Minun mielestäni tuo Aurinko on tosi symppis. Tuo päälle tehty tribaali on taas tuollainen tositylsä Keravalaisen tatuointi.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Olisi voinut samantien ottaa otsaansa tatuoinnin, jossa lukee Räkä.

Kalevi Häkkinen = Häkä.
Mika Häkkinen ei voi olla Häkä, koska se on varattu, joten hän on Iceman.
Kimi Räikkönen ei voi olla Iceman, koska se on varattu, joten hän on Räkä.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Antti82 sanoi:
Minun mielestäni tuo Aurinko on tosi symppis. Tuo päälle tehty tribaali on taas tuollainen tositylsä Keravalaisen tatuointi.
Toi aurinko on ehkä tyhmimpiä tatskoja mitä oon nähny. Onkohan Kimble ollut kännissä vai sammunut kun toi on sen ihoon hakattu? Ei ihme että on peittänyt, vaikkakin keravalaishenkisellä tribaalilla, jonak tyylikkyydestä olen samaa mieltä Antin kanssa. Voisko olla hävitty vedonlyönti ja kaverit saanu läpällä suunnitella susiruman tatskan Kimberille? Ei kimikään kai NIIN tyylitajuton voi olla että olsii itse suunnitellut ton auringon ja pitäis sitä vielä tyylikkäänä, ei kai se muuten sitä ois peittänyt.

APaksu

Well-known member
Skenejeesus sanoi:
Voisko olla hävitty vedonlyönti ja kaverit saanu läpällä suunnitella susiruman tatskan Kimberille? Ei kimikään kai NIIN tyylitajuton voi olla että olsii itse suunnitellut ton auringon ja pitäis sitä vielä tyylikkäänä, ei kai se muuten sitä ois peittänyt.
mun muistaakseni ottivat kaverin kanssa samanlaisen auringon kun tulivat täysi-ikäiseksi.

JRantajoki

Well-known member
Itse umpitatuoituna aina kiinnostava aihe. En oikein tykkää, tollaset tribaalihässäkät ei ole yhtään mun makuun.

Rally Speedway

Active member
Iceman-logo ja tribaalikuvio tuovat molemmat mieleen jonkin tuunatun teiniauton liekkeineen ja tarroineen.

Mikäs tuo arpi on? Onko Kimin rannetta leikelty?

ScuderiaJormaz

Well-known member
Renessanssinero sanoi:
Olisi voinut samantien ottaa otsaansa tatuoinnin, jossa lukee Räkä.

Kalevi Häkkinen = Häkä.
Mika Häkkinen ei voi olla Häkä, koska se on varattu, joten hän on Iceman.
Kimi Räikkönen ei voi olla Iceman, koska se on varattu, joten hän on Räkä.
Buahahaha! kuolen nauruun..aaargh...!! aih...:D :tongue: :alppu:

Jätkähän on suorastaan Nero!

Viimeksi muokattu: