Jätkä ei sitten tiedä mitään maantieteestä.:nope:Voi ei, nyt se sitte sammu. :eek!:
Kandee laittaa autot piuhan päähän aamuksi.
Voi olla starttaaminen vähän tiukassa ilman.
No no. Olen minä sentään kvasitieteiden valetohtori!Jätkä ei sitten tiedä mitään maantieteestä.:nope:
No mutta tässähän oli kyse aurinkotieteestä.Jätkä ei sitten tiedä mitään maantieteestä.:nope:
Eipäs kun maantieteestä. 'Maa menee auringon eteen' meidän näkökulmasta.No mutta tässähän oli kyse aurinkotieteestä.
Taidat olla Vihtori Lettu!No no. Olen minä sentään kvasitieteiden valetohtori!
Ei, vaan Maa kääntää meidän näkökulmasta selkänsä auringolle.Eipäs kun maantieteestä. 'Maa menee auringon eteen' meidän näkökulmasta.
Saako sitä retsotella, jos ilmoittaa naimisen perumisesta kahteen kertaan kahdelle eri naiselle?Saako täällä retsotella nainneillaan?
Nähdä -verbi menneessä aikamuodossa.Toikin otsikko :thumbup:
Tästä postauksesta idea toikkiin:Nähdä -verbi menneessä aikamuodossa.
Kuvaa varsin hyvin Mossen käyttämää aistimiskeinoa illalla alkaneesta ja tulossa olevasta, totaalisesta ikiroudasta.
-273 C.
Näin pitkään auringonpaistetta riittää.
Saitteko uutisesta selvää, että miten pitkään auringonpaistetta riittää?
Mää en saanut.
Siis toikki, johon kaikki tulis sanomaan, että "ei näin"? Niitähän on jo puolet nykyäänkin. Ja loput on niitä, joissa marmatetaan muuten vaan, että ei näin.Joku kun vielä perustaisi "Ei näin" -toikin, niin kaikki olisi täydellistä.
Tarkoitin lähinnä otsikon informatiivisuutta.Nähdä -verbi menneessä aikamuodossa.
Kuvaa varsin hyvin Mossen käyttämää aistimiskeinoa illalla alkaneesta ja tulossa olevasta, totaalisesta ikiroudasta.
-273 C.
Juu, näin on. Joudun nyt perumaan sanomani, sillä tämä kaveri ihmetteli uudelleenkäyntiäni ja kysyi: "Tekeekö taas mieli?", ei tehnyt mieli mutta tätä varmaan halutti uudelleen. Lompakosta oli kyse ja kauppa meni sen takia kiinni, kun makkarissa piti hommia tehdä. Saatana kun kyrsii vieläkin!Siis toikki, johon kaikki tulis sanomaan, että "ei näin"? Niitähän on jo puolet nykyäänkin. Ja loput on niitä, joissa marmatetaan muuten vaan, että ei näin.
Juu jaa...:dunno:Juu, näin on. Joudun nyt perumaan sanomani, sillä tämä kaveri ihmetteli uudelleenkäyntiäni ja kysyi: "Tekeekö taas mieli?", ei tehnyt mieli mutta tätä varmaan halutti uudelleen. Lompakosta oli kyse ja kauppa meni sen takia kiinni, kun makkarissa piti hommia tehdä. Saatana kun kyrsii vieläkin!