"Naiset suomalaisten laulujen sanoissa"-visa.

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niin, Jonna Tervomaa voitti Syksyn Sävelen "Minttu sekä Ville" 10 vuotiaana, isänsä Karma yhtyeen jäsen Timo Tervo(maa) ei kuitenkaan lie osallistunut kappaleen tekoon.
Tämä kai oli minulle, ITG:lle ja JPP:lle, jotka kaikki veikkasimme Jonnaa piiriin päätyjäksi. :thumbup: Toki tuo Syksyn Sävel muistetaan, mutta varmaan kaikki ajattelimme, että Jonna oli oikeaan aikaan juuri sopivan ikäinen (ja -taustainen) esiintymään jossain lastenohjelmassa jossa tuo mahdollisesti on tullut.

Niin ja kiitokset täältäkin mukavasta visasta!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oishan noita pitäny useampi tunnistaa, mutta ei vaan leikannu. Pari jäi laittamatta, kun jotenki unohtu päivitellä. Hyvävisa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aika ihan vähän niinku kismittää ynnä nolottaa toi Tuoremehumies kun jäi tietämättä mutta aina ei voi voittaa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Niin, Jonna Tervomaa voitti Syksyn Sävelen "Minttu sekä Ville" 10 vuotiaana, isänsä Karma yhtyeen jäsen Timo Tervo(maa) ei kuitenkaan lie osallistunut kappaleen tekoon.
Tämä kai oli minulle, ITG:lle ja JPP:lle, jotka kaikki veikkasimme Jonnaa piiriin päätyjäksi. :thumbup: Toki tuo Syksyn Sävel muistetaan, mutta varmaan kaikki ajattelimme, että Jonna oli oikeaan aikaan juuri sopivan ikäinen (ja -taustainen) esiintymään jossain lastenohjelmassa jossa tuo mahdollisesti on tullut.

Niin ja kiitokset täältäkin mukavasta visasta!
Aika pitkälti sama homma tosiaan mullakin. Tai siis Jonna Tervomaa vaan tuli mieleen ja hänet sitten laitoin. Eli kun vastauksen yhteydessä mainitsin:
Tähän mennessä mieleen tulleet laitettu...
niin jo tuota kirjoittaessani ajattelin, että Jonna todennäköisesti ei ole oikea vastaus.

Ja kisa oli tosiaan kiva :ahem: :thumbup:. Vastaava miesten nimistä voisi kanssa toimia jos joku viitsisi sellaisen tehdä. Itse taidan tyytyä toistaiseksi levynkansikuvativojen järjestämiseen.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ootsä Vesku toiminut peruskoulussa opettajana joskus? Kun luin ton tehtävänannon läpi, niin iski älytön nostalgia kun muistot nappasivat mukaansa suoraan jonnekin 5. luokan historian kokeeseen. Jotenkin ulkoasu oli kuin suoraan noista kokeista kaikkine (1/2p) -kohtineen:thumbup:

Nojoo itseasiaan, en saanut kuin pari oikein, loput meni veikkailuksi vaikka suurimmassa osassa biisi muistui hyvin mieleen säveltä ja esim kertsin sanoituksia myöten, mutta ei auta. Kiva tehtävä! Tälläsiä lisää!
Ei nyt sentään.
Olen kyllä nuorna miesnä yhden kerran hakenut jotain kasvintuotannon lehtorin virkaa...:cool: En onneksi päässyt!

http://www.youtube.com/watch?v=aU-HyKmPgHU
"Jotka osaa, ne tekee mitä vaan, jotka ei, ryhtyy opettamaan" Juice
Eihän se ihan noinkaan ole...
 
Ylös