Ei, mutta saatat huomata mitä aaseja britit ja ranskalaiset ovat olleet Hitukan noustessa valtaan.Paahan polttaen. Eihän nuo sisällä mitään kommunistipropagandaa?
No tosta ollaan samaa mieltä ainakin. Hyväuskoisia vedetään aina höplästä. Joku Bäckman uskoo edelleen että Suomi olisi välttynyt Talvisodalta myöntymällä Moskovan vaatimuksiin. No ei v**** olis....Ei, mutta saatat huomata mitä aaseja britit ja ranskalaiset ovat olleet Hitukan noustessa valtaan.
Pannaan kiertoon, kun Rassu on katsonut, niin pistää sulle.Onks nuissa jotain uutta näkökulmaa tai tarkempaa analyysia vaiko suurten linjojen tuhannennet kertaukset..?
The World at War vertailukohtana.. huonompi, parempi, sama, emt, joku muu mikä?
Vois nimittäin kiinnostaa, mutta ei jos se on lajia neljätoista puolessa tusinassa
Tuleeko postissa? Vai mailiin. Mulla on e-maili, jonne mahtuu jättipostauksia.Pannaan kiertoon, kun Rassu on katsonut, niin pistää sulle.
Tai puljalla on?Tuleeko postissa? Vai mailiin. Mulla on e-maili, jonne mahtuu jättipostauksia.
Olen Karvion kanavalla kahvilla ja viereisessä K-kaupassa on Itellan piste. Eli lähtee kohta liikkeelle boxit.Laitappa kulut privassa niin hoidan pois.
Kiitos jo etukäteen viihdepläjäyksestä.