Nascar 2009

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Nascar-kausi 2009 on käynnistynyt ja muutama kisa takana.

Parhaillaan on käynnissä Kobalt Tools 500 - Live striimi. Tänä vuonna tuntuu striimejä riittävän, viime vuonna ei oikein meinannu aina olla tarjolla.



Top12 pistetilanne kauden alun (Daytona, Fontana ja Las Vegas) jälkeen alla. Montonen 15. tällä hetkellä. 49 kuljettajaa on saanut pistetä kolmen kilpailun jälkeen koko pistetaulukko Enää 33 kilpailua jäljellä... :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Tänä vuonna tuntuu striimejä riittävän, viime vuonna ei oikein meinannu aina olla tarjolla.
Viime vuonnahan SpeedTV toimi TVU:ssa vielä 24/7 jonnekin syyskuun-lokakuun paikkeille asti ja NASCARit olisi nähnyt sieltä.
 

Makkonen

Guest
Urheilu+kanava näyttää kauden kaikki Nascar-kisat.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Viime vuonnahan SpeedTV toimi TVU:ssa vielä 24/7 jonnekin syyskuun-lokakuun paikkeille asti ja NASCARit olisi nähnyt sieltä.
Mulla ei TVUPlayer ole toiminut pitkään aikaan. Erinäisiä portteja olen koittanut availla jne, mut en saa toimimaan.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Mulla ei TVUPlayer ole toiminut pitkään aikaan. Erinäisiä portteja olen koittanut availla jne, mut en saa toimimaan.
Mulla taas TVU ei toiminut viime vuonna oikein yhtään, mutta tänä vuonna toiminut kohtalaisesti (ei aina kuitenkaan). Harmi että vetivät Speedin pois.

Noh, justin.tv:stä noita streameja tuntuu löytyvän.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Green, White, Checkers tuli loppuun, Kurt Busch oli aika pitelemätön parin kierroksen taistelussa. Jeff Gordon nousi toiseksi ja jätti Carl Edwardsin kolmanneksi.
 

raven

Active member
Liittynyt
7.7.2005
Viestit
37
Bristol viikonloppuna, luvassa verta, hikeä ja kyyneliä
Muistaakseni radalla Nationwide ja Sprint Cup
Cup 1.30pm ET eli jenkeissä kun taitaa olla jo kesäaika käytössä, niin vihreä liehuu sunnuntaina 20.30, ihan mukavan järjellinen aika siis. Harmi kun urheilu+kanava jälleen kerran sorsii Nascaria ja alkaa lähettää 21.30 kisaa, nettistreameja siis taas viikonloppuna metsästämään.
Mukava että Kurt Buschilla kulki pitkästä aikaa niin vahvasti viimekisassa.
Kyle Buschilla ainakin viimevuonna Bristolissa kulki hyvin joten odotan häntäkin voittotaisteluun.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Bristol on varmaankin taas mielenkiintoinen tapahtuma.. Montahan kierrosta tarvitaan ensimmäiseen kolariin, heh..


 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Bristolissa aletaan vähitellen valmistautumaan lähtöön. Keli on hieno ja kuljettajat autoissaan. Live striimiä illalle.

Toinen striimi, toimii paremmin mulla kuin toi aiempi.
 
Viimeksi muokattu:

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
Kattelenpa nyt tuossa kun ei ole kauheasti nassuja tullut kateltua ja Bristol on vaan paras ovaali mitä on.

Kierrokset kulkevat hiukka nopeasti eurooppalaiseen meininkiin tottuneena :eek:
 

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
Kolme neljäsosaa kierroksesta ehdittiin ajaa kun taas joku spinnaili ja keltasilla :jaska:

Naurettava määrä mainoksiakin..
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Varsinkin noin pienellä radalla turva-auton tulo lisää uusien kolareiden/pyörähdysten todennäköisyyttä varsin suurella prosentilla.

samapa noita mainoksia pyörittää kun ei varsinaista kilpailua ole menossa vaan körötellään.
 
Ylös