Miguel beagle Liittynyt 20.2.2003 Viestit 21803 Sijainti West highland 29.1.2004 #1 Onko kenelläkään kokemuksia pelistä Need for Speed Underground . Peli näyttää melko siistiltä.
Petri Piira Olivier Gavetta Liittynyt 5.3.2002 Viestit 2779 29.1.2004 #2 Ihan hieno se on ja jos tykkää noista tuningijutuista niin varmaan jonkinlainen taivas. Itse en sellaisesta pidä, niin ei oikein ollut sisältöä pelissä. Taidan pysytellä NFS - Porsche 2000:ssa.
Ihan hieno se on ja jos tykkää noista tuningijutuista niin varmaan jonkinlainen taivas. Itse en sellaisesta pidä, niin ei oikein ollut sisältöä pelissä. Taidan pysytellä NFS - Porsche 2000:ssa.
Dominic Senior Member Liittynyt 9.2.2000 Viestit 47813 Sijainti Turku 30.1.2004 #3 Petri Piira sanoi: Ihan hieno se on ja jos tykkää noista tuningijutuista niin varmaan jonkinlainen taivas. Itse en sellaisesta pidä, niin ei oikein ollut sisältöä pelissä. Taidan pysytellä NFS - Porsche 2000:ssa. Klikkaa laajentaaksesi... Edelleen paras NFS-sarjan peli. Siis tuo Porsche Unleashed.
Petri Piira sanoi: Ihan hieno se on ja jos tykkää noista tuningijutuista niin varmaan jonkinlainen taivas. Itse en sellaisesta pidä, niin ei oikein ollut sisältöä pelissä. Taidan pysytellä NFS - Porsche 2000:ssa. Klikkaa laajentaaksesi... Edelleen paras NFS-sarjan peli. Siis tuo Porsche Unleashed.