Neste Ralli 2003 kuvia

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Kun nyt tältäkin forumilta oli useita katsomassa tuota rallia ja monella oli kamera mukana, niin olisi mukava nähdä otoksianne!
Ei muuta kuin kuvia nettiin meidän kaikkien iloksi ja linkkiä tänne!

Itse kävin vain Ouninpohjassa katsomassa ja tässä omia otoksiani.
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2470
joop. kiitos ihanan armeijan en päässyt tänävuonna kuin sunnuntaina paikanpäälle :mad: noh, parkkolasta tuli sitten napattua jonkunlaisia kuvia, paikka nyt ei ollut kuitenkaan mikään otollisin valokuvaukselle.

Siinäpä niitä.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Jahka saadaan filmit ensin teetettyä, niin voi kattoo skannaamista. Ois vielä skannaamatta Lapuan SM:n ja Kemora Sport 2000 Tourinkin kuvat...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
vmt:
Laitoimme myös Racing Imagesiin viimein kuvat Neste Rallysta. Galleriassamme on 52 kuvaa muutamalta pätkältä.
Oli taas loistavia kuvia, varsinkin pari kuvaa Märtinistä oli mielestäni tosi onnistuneita!
Ett silleen!!!!!!1
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
ettelbruck:
Kattos vaan, on oltu jaskan kanssa samoissa paikoissa Ouninpohja 1:llä, Ouninpohja 2:lla kuin Himoksellakin. Meikäläisenkin ruma pärstä päässy sinne kuviin mukaan taustalle.
Ööö...
Kenes fooruministin kakkosnikki oot? Kun niin moni muukin foorumilta oli samoisas paikoissa!
Ett silleen!!!!!!1
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mun rallikuvat

Alussa ja lopussa muutama EI ralliaiheinen kuva mutta muuten. Kuvia ei ole muuten käsitelty kuin pienennetty radikaalisti ja rajattu (montaa kuvaa ihan sitte tarkoituksella aika paljon). Ei jaksanu alkaan nyt PSP:llä säätään värejä tai muuta. Laiska paska kun olen.
 
Ylös