Iltasanomien sivuilla vihjailtiin, että Keke olisi esteenä Nicon pääsylle McLarenille mikä kuulostaa hieman omituiselle? Väite pohjautui siihen, että Nico olisi jäänyt Lewisin jalkoihin aikoinaan kartingissa:
Itse kun ajattelee asiaa, niin kyllä minä nyt pojan laittaisin mielellään sellaiseen talliin missä voi voittaa. Eli tuo kuulostaa hieman huuhaalle. McLarenin tasa-arvo kannatus antaa kuitenkin Nicollekin hyvät mahdollisuudet! Ja gp2 aikoina Nico oli kyllä Heikkiäkin kovempi voitettuaan mestaruuden, ja se sarja kertoo enemmän kuin karting ajat!
Mistä löytyisi tuloksia näistä ja mitäpä niistä voisi päätellä?Nico Rosbergista Hamiltonin tallikaveri?
3.10.2007 23:11
Britannilainen Daily Mail kertoo verkkosivuillaan, että McLaren olisi hankkimassa Lewis Hamiltonin tallikaveriksi Nico Rosbergia.
Lehti on tullut siihen johtopäätökseen, että Fernando Alonso siirtyy Renaultille ja silloin tallipäällikkö Ron Dennisin ykkösvalinta on "Williamsin kultapoika" Nico.
Perusteet tälle huhulle ovat brittien mielestä selkeät: Nico sopii saksalaisuutensa vuoksi McLaren-Mercedesille erinomaisesti. Hän ja Hamilton edustasivat tallin molempia kotimaita.
Nicon meilläpäin puhutusta suomalaisuudesta lehti ei puhu mitään.
McLarenia kiehtoo kuulemma myös se, että Nico on erittäin edustuskelpoinen, kaunis poika. Jopa niin kaunis, että muut kuljettajat kutsuvat häntä lempinimellä "Britney".
Daily Mailin mukaan mutka matkassa saattaa olla Nicon isä Keke Rosberg, joka ei välttämättä pidä siitä, että Nicosta tulisi Hamiltonin tallikaveri. Rosberg junior saattaisi jäädä britin varjoon, niinkuin jäi jo karting-sarjoissa.
Daily Mailin huhupuheissa kakkossuosikki McLarenille on Heikki Kovalainen.
Itse kun ajattelee asiaa, niin kyllä minä nyt pojan laittaisin mielellään sellaiseen talliin missä voi voittaa. Eli tuo kuulostaa hieman huuhaalle. McLarenin tasa-arvo kannatus antaa kuitenkin Nicollekin hyvät mahdollisuudet! Ja gp2 aikoina Nico oli kyllä Heikkiäkin kovempi voitettuaan mestaruuden, ja se sarja kertoo enemmän kuin karting ajat!