Voiskohan sen vielä palauttaa. Takuuta olisi vielä 1h 10 min jäljellä.Vika on burbissa, niin myös Eka.
Voisitko kuitenkin tällä kertaa unohtaa peenikset ja aanukset! Eli siis miehekkäämpää vekkulointia toivoisin. Miten olis jättitissit tai jättipinppa? Tai ehkä ei sentääs jälkimmäistä.Viimeksi vuodeen vaihtuessa, tai sen välittömässä läheisyydessä, taisin laittaa Forumille jätskipeniskuvan. Nappasin tottakai ansaitut kännibannit siitä.
Keksisinköhän mä mitään niin hauskaa tälläkin kertaa? Jää nähtäväksi. Oon mä kyllä aika vekkuli.
Siinä on kyllä haastetta laittaa viime vuotista paremmaksi. Anna mennä! Toki pidetään ainakin vartin tukilakko, jos banaania napsahtaa.Viimeksi vuodeen vaihtuessa, tai sen välittömässä läheisyydessä, taisin laittaa Forumille jätskipeniskuvan. Nappasin tottakai ansaitut kännibannit siitä.
Keksisinköhän mä mitään niin hauskaa tälläkin kertaa? Jää nähtäväksi. Oon mä kyllä aika vekkuli.
Luultavasti. Siksi perustin tämän otsikon hyvissä ajoin että joku sika voi vielä viedä multa tämänkin saavutuksen pois.Eiköhän joku vielä klo 23:59 jotain tee.
Kädet ristiin, että tämä on viimeinen! Onko? Onko pacecar?Luultavasti. Siksi perustin tämän otsikon hyvissä ajoin että joku sika voi vielä viedä multa tämänkin saavutuksen pois.
Rukoillaan yhdessä!Kädet ristiin, että tämä on viimeinen! Onko? Onko pacecar?