Oliko leijonien juhlinta sopimatonta?

Oliko leijonien juhlinta sopimatonta?

• Äänestäjiä yhteensä
    63

WebSlave

Trackman
Nuorison esikuvien - saati valmennusjohdon - känniörveltäminen tilaisuuksissa, joihin tietävät joutuvansa ei ole sopivaa. Tilanteen huomioiden se on jossain määrin ymmärrettävää, mutta kännisimpien tulisi joko itse tajuta tai tiimikaverien neuvomana jäädä pois niistä tilaisuuksista.

Kansallisen ylpeyden kuohunnassa varmasti tapahtuu ylilyöntejä eli sopimattomuuksia myös faniosaston toimesta. Kuuluvat valitettavasti asiaan, eikä se ole mitenkään pelkästään suomalainen ominaisuus, mutta sopimattomia ne ovat silti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Websi ilmaisi asian paremmin kuin olisin itse osannut. Pakko sanoa että pidän myös Jalosen "kyllä kaikki lapset on vanhempansa sen verran kännissä nähneet että tajuaa" -kommenttia vähintäänkin erikoisena.

WebSlave

Trackman
Websi ilmaisi asian paremmin kuin olisin itse osannut. Pakko sanoa että pidän myös Jalosen "kyllä kaikki lapset on vanhempansa sen verran kännissä nähneet että tajuaa" -kommenttia vähintäänkin erikoisena.
Meni sanomaan sitten sellaistakin?

jjv

Arschloch
Komppaan edellisiä. Suomessa noita kansanjuhlia järjestetään etenkin pienillä paikkakunnilla, kun pitäjän oma urheilija saa vaikka olympiamitalin. Ne on perhetapahtumia ja kyllähän siitäkin sanomista tulisi, jos päivänsankari hoippuisikin lavalle reilussa humalassa. Tuo jääkiekkoilijoiden juhla mitenkään poikkea tästä.

Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olisi kieltämättä erikoinen kommentti, jos olisi niin sanonut. Olisko tässä kuitenkin melkoinen ero: "Lapset ja nuoretkin varmaan ymmärtävät, että aikuiset ihmiset ovat joskus kännissä. Aika monen isä ja äiti ovat kuitenkin joskus olleet humalassa." Jalonen vissiin yritti valaa öljyä laineille ja samalla pitää omiensa puolta kuten hällä julkisesti on tapana. Nurmisen alkoholinkäyttö ei valitettavasti ole enää uutinen ja on sinällään pirun surullista, mutta suurimmilta osinhan tuo kööri ja erityisesti johtavat pelaajat näyttivät tajuavan vastuunsa erittäinkin hyvin.

Nuorison esikuvien - saati valmennusjohdon - känniörveltäminen tilaisuuksissa, joihin tietävät joutuvansa ei ole sopivaa. Tilanteen huomioiden se on jossain määrin ymmärrettävää, mutta kännisimpien tulisi joko itse tajuta tai tiimikaverien neuvomana jäädä pois niistä tilaisuuksista.
Nurminenhan kompuroi sellaisessa tilanteessa, jossa kameroita ei minun ymmärtääkseni enää pitänyt olla. Se, että joku on päässyt tuon kännykällään kuvaamaan on toki ikävää, mutta tuskin Nurmista oikein lentokoneeseenkaan saattoi jättää. Kauppatorilla Nupe oli jo riittävän tolkuissaan ollakseen muiden mukana.

WebSlave

Trackman
Nurmisen alkoholinkäyttö ei valitettavasti ole enää uutinen ja on sinällään pirun surullista, mutta suurimmilta osinhan tuo kööri ja erityisesti johtavat pelaajat näyttivät tajuavan vastuunsa erittäinkin hyvin.
Huomasin tämän itsekin, ja myötähävetti, että nuoret pelaajat (joiden pääasiallinen tehtävä on kuitenkin vain pelata) ovat paremmin tilanteen tasalla kuin vuosia piireissä toimineet veteraanit.

Tosin Granlundin julkinen juominen bussin yläkerrassa ei silmää miellyttänyt. Vaikka kuosissa siinä vaiheessa olikin.
Nurminenhan kompuroi sellaisessa tilanteessa, jossa kameroita ei minun ymmärtääkseni enää pitänyt olla. Se, että joku on päässyt tuon kännykällään kuvaamaan on toki ikävää, mutta tuskin Nurmista oikein lentokoneeseenkaan saattoi jättää. Kauppatorilla Nupe oli jo riittävän tolkuissaan ollakseen muiden mukana.
Ehdin MM-kisojen aikana ajatella, että Nurminen olisi tehnyt ryhtiliikkeen ja jättänyt lopultakin sekoiluvaiheen taakseen, mutta näköjään ei. Yli menee, jos tilaisuus tarjotaan. Se, ettei kameroita olisi pitänyt olla enää paikalla ei ole mikään tekosyy, kaverin ei todellakaan olisi pitänyt olla siinä kunnossa siihen kellonaikaan siinä tilanteessa.

Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ehdin MM-kisojen aikana ajatella, että Nurminen olisi tehnyt ryhtiliikkeen ja jättänyt lopultakin sekoiluvaiheen taakseen, mutta näköjään ei. Yli menee, jos tilaisuus tarjotaan. Se, ettei kameroita olisi pitänyt olla enää paikalla ei ole mikään tekosyy, kaverin ei todellakaan olisi pitänyt olla siinä kunnossa siihen kellonaikaan siinä tilanteessa.
Ei tietenkään olisi pitänyt. Huutelit kuitenkin joukkueen muiden jäsenten vastuun perään, enkä oikein näe, miten muut olisivat voineet tuon tilanteen paremmin hoitaa.

Tosin Granlundin julkinen juominen bussin yläkerrassa ei silmää miellyttänyt. Vaikka kuosissa siinä vaiheessa olikin.
Tuo on jo melkoista liiottelua.

WebSlave

Trackman
Ei tietenkään olisi pitänyt. Huutelit kuitenkin joukkueen muiden jäsenten vastuun perään, enkä oikein näe, miten muut olisivat voineet tuon tilanteen paremmin hoitaa.
No tuossa tilanteessa maito oli jo maassa, se ei ollut pelastettavissa. Nupen moka.
Tuo on jo melkoista liiottelua.
Ei se, ettei asia minua miellyttänyt ole liioittelua.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
No tuossa tilanteessa maito oli jo maassa, se ei ollut pelastettavissa. Nupen moka.
Tälläin sivuhuomiona voisi jopa kuvitella, että asiaa on joku joukkueessa miettinyt. Muu joukkue on jo tullut koneesta ja Matikainen on laitettu Nupea taluttamaan. Pätkä on muuten kuvattu paikasta, johon ei pääse kuin kentän työntekijä, jolla taas ei pitäisi olla mitään asiaa kuvata asiakkaita.

Ei se, ettei asia minua miellyttänyt ole liioittelua.
Totta. Menen taas henkilökohtaisuuksiin ja sanon, että kukkahattusetä.

WebSlave

Trackman
Tälläin sivuhuomiona voisi jopa kuvitella, että asiaa on joku joukkueessa miettinyt. Muu joukkue on jo tullut koneesta ja Matikainen on laitettu Nupea taluttamaan.
Epäilemättä.
Menen taas henkilökohtaisuuksiin ja sanon, että kukkahattusetä.
Jossain määrin totta. Jos vahvasti tuomitsisin, olisin valinnut sanavalintani tuomitsevammaksi. En pitänyt, mutta sallin sen mestarille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ollut. Suomalainen kiekkoilija saa kerran 16:uudessatoista vuodessa vetää julkiset kännit.

Yleensä nää pelit loppuu jo aimmin tai sitten finaalitappioon, jolloin se känni vedetään kotona pimeässä kalsarit päällä. Kuten faninsakin.:alppu:

Joo, mitä helvettiä se Raanlunti siinä bussin reunalla istui ja litki sitä homovissyä?:doubtful: Kai tuon nyt vois vähän piilossakin tehdä eikä varsinkaan terveydensä uhalla siinä istuskella?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Samat tyypit nillittää (ainakin fb:n perusteella). Ensin huudetaan, että väärin äänestetty. Nyt sitten väärin juhlittu. Relatkaa nyt jumalauta vähän! Lapset tuskin olisivat edes huomanneet kenenkään olevan kännissä, elleivät kukkahatut olisi tehneet siitä niin isoa numeroa.

Arvostaisin kovasti, jos joskus kertoisitte, kun joku muu kuin te itse tekee jotain oikein. Tai sitten oikeasti muuttaisitte sinne Ruotsiin.

Ja en siis tarkoita näitä tiettyjä tässä toikissa jeesustelleita, vaan ylipäänsä tätä MM-ilonpilaajien ihmisryhmää. Vittu, tämänkin yritätte meiltä viedä. Hävetkää! Voisitteko wanna-be-elitistit KERRANKIN olla iloisia siitä, että suomalaiset on pärjänny jossain ja kansa juhlii yhtenä joukkona iloisissa tunnelmissa.

Viimeksi muokattu: