Mitä varten se sitten sinne on mennyt, ellei ole karkuun jotain lähtenyt?:doubtful:En mää karkuri ois, mutta voisin faijan luona ausseis käydä kaffeella. Sitä ei nimittäin karkuruudeksi laskettais.
Sen jälkeen kun noin 1v ja 256vrk sitten kuulin ruokalassa viereisen pöydän keski-iän ylittäneiden lihavien sairaanhoitajamummojen keskustelevan häpykarvoituksestaan joka puskee ulos uimapuvusta, olen ollut onnellinen mistä tahansa muusta keskustelunavauksesta jonka vastaavat naiset suorittavat.Kun täällä eräät paheksuvat armeijatarinoitsijoita niin tänään kahveetauolla totesin, että yksi typerimmistä mahdollisista keskusteluista on keski-ikäiset rouvat kertomassa inttijuttuja jotka on tapahtuneet aviomiehilleen. "Silloin kun meijän Jukka oli siellä...mikä se nyt on, joku alivääpelikoulu tai...no kuitenkin joku semmonen pomottelupaikka, niin se oli kerran jossain metsäretkellä ampunut semmosella isolla pyssyllä, miks sellasta ny sanottii...NIIN TYKILLÄ, niin ni kuiteski sit joku kenraali tai joku semmonen oli tullut ja sanonut..."
Ja sen jälkeen kun olen kuullut PYRYF:n kerran puhuvan mainitusta asiasta, olen ollut onnellinen ihan mistä muusta vaan - vaikka siitä että taivaalta satais moottorisahoja.Sen jälkeen kun noin 1v ja 256vrk sitten kuulin ruokalassa viereisen pöydän keski-iän ylittäneiden lihavien sairaanhoitajamummojen keskustelevan häpykarvoituksestaan joka puskee ulos uimapuvusta, olen ollut onnellinen mistä tahansa muusta keskustelunavauksesta jonka vastaavat naiset suorittavat.
Kyllä mulle yksi pitkälaippainen kelpaisi.Ja sen jälkeen kun olen kuullut PYRYF:n kerran puhuvan mainitusta asiasta, olen ollut onnellinen ihan mistä muusta vaan - vaikka siitä että taivaalta satais moottorisahoja.
Ja samaan aikaan Maukka Perusjätkä laulais, että; "Levottomat jalat levottomat jalat lal lal laa!"Ja sen jälkeen kun olen kuullut PYRYF:n kerran puhuvan mainitusta asiasta, olen ollut onnellinen ihan mistä muusta vaan - vaikka siitä että taivaalta satais moottorisahoja.
Ai pRF on reservin kondiittori. Onko ollu kertauksia?Palvelisin maatamme parhaan kykyni mukaan koulutukseni mukaisesti Hämeenlinnan keskussairaalan konditoriossa.
Mummoille suklaata.