kouvotsvoni
Banjottu
Olet tainnut ottaa pari liikaa, kun näet Micaelin kolmena:nope:AJ sanoi:En minä tiedä, mikä niistä oli eilinen ja mikä huominen Micael, kun ne kaikki näyttää ihan samalta.
Olet tainnut ottaa pari liikaa, kun näet Micaelin kolmena:nope:AJ sanoi:En minä tiedä, mikä niistä oli eilinen ja mikä huominen Micael, kun ne kaikki näyttää ihan samalta.
Aika on suhteellinen käsite.AJ sanoi:En minä tiedä, mikä niistä oli eilinen ja mikä huominen Micael, kun ne kaikki näyttää ihan samalta.
Hahmo AJ käyttänee vallan muita ainehia kuin olutta.kouvotsvoni sanoi:Olet tainnut ottaa pari liikaa, kun näet Micaelin kolmena:nope:
Yhden minä vain näen. Siksi ihmettelin, että miksi puhuit eilisestä Micaelista ja pohdin olisiko se erilainen kuin tänpäiväinen. Mutta en minä näitä aikakäsityksiä oikein hiffaa. Outoja ovat.kouvotsvoni sanoi:Olet tainnut ottaa pari liikaa, kun näet Micaelin kolmena:nope:
Aika on tuntematon käsite.Micael sanoi:Aika on suhteellinen käsite.
Kyllä. Viimeksi käytin cocktail-piirakoita ja vichy-vettä.Micael sanoi:Hahmo AJ käyttänee vallan muita ainehia kuin olutta.
:nope:AJ sanoi:Kyllä. Viimeksi käytin cocktail-drinksuja ja vichy-vodkaa.
Eipäs vaan tuo kuulostaa ihan mööttekutsulta :ahem: :alppu: :thumbup:kouvotsvoni sanoi::nope:
Sori. Tarjottavat loppuivat jo. :frown:Sam sanoi:Eipäs vaan tuo kuulostaa ihan mööttekutsulta :ahem: :alppu: :thumbup:
Eikö tuo sun juttu vihjannut selvästikin nyyttäreihin :thumbup:AJ sanoi:Sori. Tarjottavat loppuivat jo. :frown:
Mikä juttu? Mä en muista mitään.Sam sanoi:Eikö tuo sun juttu vihjannut selvästikin nyyttäreihin :thumbup:
Vaiko kansainvälinen EUR-lava, joka on VR:n vastaavaa kapeampi.AJ sanoi:Niin. Vielä pitäisi selvittää, että onko kyseessä normi VR:n kuormalava vai kuorma-auton lava. :eek!:
Ma tunnen tuon pakkauksen nimellä 'koppa' tai 'laatikko'.kouvotsvoni sanoi:Mikä se toinen nimi taas tälle "lavalle" olikaan:doubtful: Itse ainaskin käytän sitä pahvipäällysteisestä 24-oluttölkin kokoelmasta.
Koppa on pulloille ja laatikko tölkeille. Piste.Il Tempo Gigante sanoi:Ma tunnen tuon pakkauksen nimellä 'koppa' tai 'laatikko'.
Eikös se olekaan lavaSam sanoi:Koppa on pulloille ja laatikko tölkeille. Piste.
Senpä takia sitä ei lasketakaan tässä tapauksessa lavaksi.Il Tempo Gigante sanoi:Vaiko kansainvälinen EUR-lava, joka on VR:n vastaavaa kapeampi.
Keissi tahi salkku. Miksei laatikkokin. Koppa on mulle selkeesti 24 kappaleen kori 1/3 litran pulloja.Il Tempo Gigante sanoi:Ma tunnen tuon pakkauksen nimellä 'koppa' tai 'laatikko'.
Lava on se puinen alusta, jolle ne sun olutlaatikkos on pinottu.kouvotsvoni sanoi:Eikös se olekaan lava![]()
Korjaan. Lava on pahvia, ja sisältää 24 tölkkiä.AJ sanoi:Lava on se puinen alusta, jolle ne sun olutlaatikkos on pinottu.