Omituisia kännejä

• Viestiketjun aloittaja jps
  • Aloituspäivämäärä

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kolmisenkymmentä vuotta sitten täti haudattiin, menin baariin juomaan olusen tädin muistoksi. Pöytään tuli mulle ventovieras tyyppi, juteltiin siinä ja kerroin syyn olusella oloon. Jossain välissä tämä tyyppi kysäisi nimeäni. sukunimeni on sen verran harvinainen, että tämä kysäisi onko Pirkko "xxx" sukua sulle. Kerroin olevani just sen muisto.oluella. Tämä baarituttavuus sanoi tarjoavansa mulle ja seurueessani oleville kaikki juomat mitä ammenetaaan. Tätivainaa oli nimittäin pelastanut sen hengen.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Olin kerran Tampereella juomassa. Viimeinen muistikuva on siitä, ku kirjotan postikorttia. En ollu vissiin baariin asti päässy, mutta suihkussa olin ilmeisesti käynyt. Kuuntelin tahtomattani Suomipoppia ja tilasin pizzan nimeltä Mestarin Kakkonen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Toinen omituinen juttu sattui pikkubroidin kaverille. Oli ollut pikkubroidin kanssa röpöttelemässä Astoriassa tai mikä kuppila silloin olikaan pörssitalossa. Kun aamulla tämä heräsi niin huomasi lompakassaan olevan lahjakortin neljälle ruokine ja jouomineen. Oli myös ihmetellyt kauheassa kankkusessa lattialata herätessään kun oli musta kuin nokikolari. Pikkubroidi kertoi tän tyypin menneen aivan jeesusperkele humalassa vessaan, johon joku neropatti oli sytyttänyt tulipalon. Tämä kaveri oli sitten sammuttanut sen avunhuutojen lomassa. Kapakka oli sitten ensimmäiseksi tuupannut sille ton lahjakortin ja sitten kantanut koko pöydälle veloituksetta koko loppuyön juomat. Jostain syystä ko. pöytä keräsi kovasti väkeä, kun parhaimmillaan siinä oli kolme sampanjapulloa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Olin kerran Tampereella juomassa. Viimeinen muistikuva on siitä, ku kirjotan postikorttia. En ollu vissiin baariin asti päässy, mutta suihkussa olin ilmeisesti käynyt. Kuuntelin tahtomattani Suomipoppia ja tilasin pizzan nimeltä Mestarin Kakkonen.
Huh. Ja joku möötte siellä......:eek: