Onko Ahtisaarella poikkeuksellisia kykyjä?

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Onko Ahtisaari guru, kun hän kykeni neuvottelemaan sopimuksen rauhasta? Onko Ahtisaarella poikkeuksellisia neuvottelukykyjä?

Hyvä Suomi! Hyvä Mara!

Aceh otti rauhan vastaan riemuten
Julkaistu 14:49

BANDA ACEH. Acehilaiset puhkesivat riemunhuutoihin seuratessaan suorassa tv-lähetyksessä, kun rauhansopimus Helsingissä allekirjoitettiin.
"Olen liikuttunut ja innoissani. Me olemme kärsineet 30 vuotta ja odottaneet tätä", sanoi Jafaruddin Ismail, 50, väkijoukossa.
Banda Acehin suuren moskeijan pihamaalle oli pystytetty suuria telttoja, joihin arviolta 5 000 ihmistä kerääntyi katsomaan allekirjoitustilaisuutta.

"Ahtisaari!" huusi joku, kun rauhanvälittäjänä toimineen presidentti Martti Ahtisaaren kuva ilmestyi ruutuun. Väkijoukko alkoi hurrata. "Kiitos Suomi!", huusi toinen.
Välillä television selostus peittyi moskeijan torneista kaikuneisiin rukouksiin. Väkijoukko yhtyi huutoihin: "Allahu akbar, Jumala on suurin!"

Hetkeä ennen allekirjoitustilaisuutta tuhannet acehilaiset olivat kokoontuneet moskeijaan rukoilemaan rauhan puolesta. "Rukoilin, että lapseni voivat tehdä töitä ja elää rauhassa ilman pelkoa", sanoi Sukardi Aldi, 32.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Olenkin aina ollut sitä mieltä, että Ahtisaari olisi pitänyt valita Suurimmaksi Suomalaiseksi :alppu:
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
Martti presidentiksi! ...höh. :) Kyllä ahtisaarella on poikkeuksellisiä kykyjä varsinkin kansainvälisissä diplomatiaa vaativissa tehtävissä. YK sen jo joskus aikoinaan osoitti.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Ahtisaari on minun mielestäni vanhentunut ulkonäöltään todella paljon, kun häntä haastaateltiin Seitsemän Uutisissa. Tai sitten en vain aikaisemmin ole kiinnittänyt huomiota hänen olemukseensa. :confused:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
VR sanoi:
Ahtisaari on minun mielestäni vanhentunut ulkonäöltään todella paljon, kun häntä haastaateltiin Seitsemän Uutisissa. Tai sitten en vain aikaisemmin ole kiinnittänyt huomiota hänen olemukseensa. :confused:
Onhan se jo 68-vuotias!
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Niin, mutta eivät hänen kasvonsa näyttäneet minun mielestäni vielä keväällä läheskään siltä, mitä ne tänään televisiossa näyttivät.
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Minä muistelen, että Martti olisi laihduttanut juuri aika paljon, joten voi johtua siitäkin erilainen ulkonäkö. Jos paljon laihduttaa, niin kasvot usein näyttää "vanhemmalle".

Mara on hyvä mies
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Se varmasti sen selittääkin!
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Johtusko siitä, että vanha oluen ystävä Mara lopetti kaljan juonnin kait tyystin ja laihtui suuresti.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
VR sanoi:
Ahtisaari on minun mielestäni vanhentunut ulkonäöltään todella paljon, kun häntä haastaateltiin Seitsemän Uutisissa. Tai sitten en vain aikaisemmin ole kiinnittänyt huomiota hänen olemukseensa. :confused:
Sanoin ihan samaa. Pää näytti niin vieraan kapealta.
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Olga sanoi:
Sanoin ihan samaa. Pää näytti niin vieraan kapealta.
Ihan totta? Miten se nyt silleen? Ei kai? Yleensähän kun ihminen laihtuu hänen päänsä levenee kääntäen verrannollisesti samassa suhteessa. Juu-u.
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
Jakopään hihna sanoi:
Ihan totta? Miten se nyt silleen? Ei kai? Yleensähän kun ihminen laihtuu hänen päänsä levenee kääntäen verrannollisesti samassa suhteessa. Juu-u.
:confused:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jakopään hihna sanoi:
Ihan totta? Miten se nyt silleen? Ei kai? Yleensähän kun ihminen laihtuu hänen päänsä levenee kääntäen verrannollisesti samassa suhteessa. Juu-u.
Se on tuo huumorinkukka se kaunehin kukka! :cool:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Hyvää Suomen julkisuuskuvalle :thumbup:
Ja rauha on tietysti ihan kannustettava asia...

Toki Maralla lienee jokunen avustajakin tuota vääntöä tekemässä
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
312T4 sanoi:
Mara on vaan alkanut liikkumaan enemmän :thumbup:
Miten helvetissä se on mahdollista? Presidenttiaikoinahan Mara liikkui ympäri maapalloa niin tiuhaan tahtiin että ihmiset alkoivat jo kysellä että koska se mahtaa tehdä valtiovierailun Suomeen :D
 
Ylös