Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Vapaan puolella kun ollaan niin pistetään sitten vaikka Button-fanien kiusaksi tällainen keskustelu. Ei niitä mestaruuksia vielä oikeasti ole jaettu vaikka Buttonilla ja BGP:llä hyvin meneekin.
En halua olla ilonpilaaja, mutta kyllä Buttonin voi jo nyt julistaa mestariksi. Testikielto on suuri etu Buttonille ja Brawnille.Vapaan puolella kun ollaan niin pistetään sitten vaikka Button-fanien kiusaksi tällainen keskustelu. Ei niitä mestaruuksia vielä oikeasti ole jaettu vaikka Buttonilla ja BGP:llä hyvin meneekin.
Piquetillahan on vielä hyvät teoreettiset mahdollisuudet mestaruuteen :ahem:Kohta joku voisi perustaa toikin nimeltä "Onnea maailmanmestari 2009 Nelson Piquet." Ihan vain Vettel -fanien kiusaksi.
Ehei..Vettel ajaa vasta 2.täyttä kautta ykkösissä.Too much too soon..Mieluummin puttoni.Ennemmin kyllä Vettel saksanpoika kuin nappi Brittei saarilta ja saksa myös lähenpänä Suomea:thumbup:
Komppaan. Itsekin miellän asian juuri näin. "F1-maailmanmestarit" tulisi olla joukko johon vain harvat ja valitut kuskit kuuluvat. Toki (onnen myötä?) tähän joukkoon on päässyt kuskeja, joiden ei ehkä joidenkin mielestä siellä tulisi olla (J. Villeneuve jr.?) ja jotkin kuskit, joiden pitäisi monien mielestä kuulua tähän joukkoon, ovat jääneet ulkopuolelle (Stirling Moss?). Vettelissä näen enemmän potentiaalia kuin Buttonissa ikinä oli/on, ja Sebi on kyllä varmaa mestaruusainesta. Buttonilla taas on rehellisesti sanottuna käynyt pieni säkä kun huomaa löytävänsä itsensä huipputallista, kun ajotaidot eivät kuitenkaan mielestäni ole aivan terävintä kärkeä. Kannustan Vetteliä.Mä oon kyllä Vettelin puolella, joten näkemykseni ei ole puolueeton, mutta olenko nyt ihan väärässä jos väitän että Buttonista ei saataisi kovin hyvää mestaria kun kaverin näytöt on vuosikymmenen aikana jo nähty ja viime kauden jälkeen piti päästä jo eläkkeelle, mutta mestaruutta on tuomassa ainakin alkukaudesta käsittämättömän hyvä auto? Mahdollisella mestaruudella ei siis olisi ainakaan minun mielestäni paljoakaan tekemistä mahtavien ajotaitojen kanssa. Tämän takia näkisin huomattavasti parempana mestarina näistä harvoista vaihtoehdoista Vettelin.
Sama toki pätee Häkkiseen. Näytöt olivat aika vaatimattomat ennen mestaruusvuosia. Yksi voitto aiemmin, kuten Buttonillakin, ja Mikan tapauksessa sekin oli lahjavoitto (ja taisi se Jensonillakin olla tuurivoitto). Toisin sanoen ei sitä, ettei aja kovin kelvollisilla autoilla voi laittaa kuskin piikkiin. Hyvä kuskihan Button on, vaikkei välttämättä mikään vahva kaksintaisteluissa. Toisaalta heikommilla autoilla ei kannatakaan riskeerata niitä vähiä pisteitä liialla yrittämisellä.Mä oon kyllä Vettelin puolella, joten näkemykseni ei ole puolueeton, mutta olenko nyt ihan väärässä jos väitän että Buttonista ei saataisi kovin hyvää mestaria kun kaverin näytöt on vuosikymmenen aikana jo nähty ja viime kauden jälkeen piti päästä jo eläkkeelle, mutta mestaruutta on tuomassa ainakin alkukaudesta käsittämättömän hyvä auto? Mahdollisella mestaruudella ei siis olisi ainakaan minun mielestäni paljoakaan tekemistä mahtavien ajotaitojen kanssa. Tämän takia näkisin huomattavasti parempana mestarina näistä harvoista vaihtoehdoista Vettelin.
Ajoi Hamiltonki ku mestaruuden voitti.Ehei..Vettel ajaa vasta 2.täyttä kautta ykkösissä.Too much too soon..Mieluummin puttoni.
Väärä toikki :thumbfh:Button voittoon!
Ei varmasti voita, jos näin käy niin saatte sitten nauraa minulle kauden lopussa. :ahem:Toivon tietysti että Kimi voittaa, mutta tiukkaa tekee