Huono :nope:
Jos muut ei aja tarpeeksi hyvin, tai eivät saa autoaan toimimaan jne., niin silloin Hamilton on voittanut ja ansainnut voittonsa. Muiden pitää katsoa peiliin.Onnea Hamiltonille, jos hän mestaruuden vie. Omasta mielestäni Hamilton ei kyllä täysin ole tämän kauden ajosuorituksillaan mestaruutta ansainnut. Australiasta hieno voitto, Bahrainissa järjetöntä kohellusta, Monacosta taidokas voitto sateessa, vaikka siihen liittyikin "onnekas" seinäänajo, Kanadassa naurettava varikkokolari, Britanniassa hienolla ajolla sateessa ylivoimainen voitto ja Saksasta hieno voitto taktiikkavirheestä huolimatta. Ajosuoritusten perusteella antaisin kyllä mestaruuden Robert Kubicalle, mutta ikävä kyllä BMW-Sauberin suorituskyky ei vielä tällä kaudella riitä maailmanmestaruuteen.
Kyllä mun mielestä mestaruuden ansaitsee nimenomaan se,jolla on kauden lopussa eniten pisteitä,onhan Hämis toki hieman koheltanutkin,ja ilman sähläämistä se olis todennäköisesti viime kauden mestari,ja mitä Kubicaan tulee,kyllä se senkin aika vielä koittaa!:alppu:Onnea Hamiltonille, jos hän mestaruuden vie. Omasta mielestäni Hamilton ei kyllä täysin ole tämän kauden ajosuorituksillaan mestaruutta ansainnut. Australiasta hieno voitto, Bahrainissa järjetöntä kohellusta, Monacosta taidokas voitto sateessa, vaikka siihen liittyikin "onnekas" seinäänajo, Kanadassa naurettava varikkokolari, Britanniassa hienolla ajolla sateessa ylivoimainen voitto ja Saksasta hieno voitto taktiikkavirheestä huolimatta. Ajosuoritusten perusteella antaisin kyllä mestaruuden Robert Kubicalle, mutta ikävä kyllä BMW-Sauberin suorituskyky ei vielä tällä kaudella riitä maailmanmestaruuteen.
Ei, vaan Ferrari on FIATScuderiaJormaz sanoi:Ferrari on aivan Lada
Jep, mutta viime vuonna Ferrari oli vauhdillisesti lähempänä McLarenia. Nyt näyttää siltä että McLaren on mennyt menojaan.Mä en Hämäläist onnistelis vaik se mestaruuden veis. Kyl mä uskon Ferrariin loppuun asti. Se nähtiin viimevuonna et ei kannata heittää toivoa :alppu:
Liittyhän Ferrari tosiaan Ladaankin tavallaan,sillä alkuperäinen Ladahan on tehty lisenssillä kopioksi Fiat 124:stä...:alppu:Ei, vaan Ferrari on FIAT
Mä en Hämäläist onnistelis vaik se mestaruuden veis. Kyl mä uskon Ferrariin loppuun asti. Se nähtiin viimevuonna et ei kannata heittää toivoa :alppu:
Kirjoitit muuten kielletyn sanan! Mä olen saanut bannia ton sanan käytöstä. Noita mainitsemiasi än-kirjaimella alkavia ei ole olemassa eikä ole koskaan ollutkaan, vaikka joku niin väittäisikin.PR-Neekeri on hyvin todennäkösesti matkalla mestaruuteen.