Onnea, maailmanmestari Lewis Hamilton!

• Viestiketjun aloittaja eepy
  • Aloituspäivämäärä

eepy

Well-known member
Me ollaan hävitty tää peli

Dev

Well-known member
Noni avashan joku tän. :D Ei tämä kyllä kieltämättä hyvältä näytä. Räikkösellä vaikuttaa olevan jotenkin motivaatio ongelmia tai jotain, vaikka itse muuta väittää. Nyt ei olla nähty vuoteen sitä kunnon Kimiä.

Vice

Reality bites
Töttöröö.

Ottaen huomioon että tällä kaudella Ferrari-Mäkkäri kuskit kuuluvat kaikki omiin inhokkeihini, niin mestarilla ei ole oikeastaan yhtään mitään väliä minulle. Kubica sen saisi ottaa, vaikkei hänkään kuulu suosikkeihini.

Vertti

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Voi vattu me suomalaiset ollaan luovuttajii. :alppu:

Muistaakos kukaan viime kautta + ei oo mahdotonta että Ferrarikin keksii jonkun jujun jolla vauhti parantuu.

Toisaalta ymmärän tätä topiccia. Hamilton on hyvin todennäkösesti matkalla mestaruuteen.

Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Juu onnea sitten kun Räikkönen juhlii mestaruuttaan lokakuussa niin nostetaan tää taas ylös eiks nii?

Joni

Well-known member
Onnea TC, olin surkea Michelineillä, surkea ilman silmälaseja Lewis! :thumbup:

Murre

Well-known member
Onnea Hamiltonille, jos hän mestaruuden vie. Omasta mielestäni Hamilton ei kyllä täysin ole tämän kauden ajosuorituksillaan mestaruutta ansainnut. Australiasta hieno voitto, Bahrainissa järjetöntä kohellusta, Monacosta taidokas voitto sateessa, vaikka siihen liittyikin "onnekas" seinäänajo, Kanadassa naurettava varikkokolari, Britanniassa hienolla ajolla sateessa ylivoimainen voitto ja Saksasta hieno voitto taktiikkavirheestä huolimatta. Ajosuoritusten perusteella antaisin kyllä mestaruuden Robert Kubicalle, mutta ikävä kyllä BMW-Sauberin suorituskyky ei vielä tällä kaudella riitä maailmanmestaruuteen.

Onnea Hamiltonille, jos hän mestaruuden vie. Omasta mielestäni Hamilton ei kyllä täysin ole tämän kauden ajosuorituksillaan mestaruutta ansainnut. Australiasta hieno voitto, Bahrainissa järjetöntä kohellusta, Monacosta taidokas voitto sateessa, vaikka siihen liittyikin "onnekas" seinäänajo, Kanadassa naurettava varikkokolari, Britanniassa hienolla ajolla sateessa ylivoimainen voitto ja Saksasta hieno voitto taktiikkavirheestä huolimatta. Ajosuoritusten perusteella antaisin kyllä mestaruuden Robert Kubicalle, mutta ikävä kyllä BMW-Sauberin suorituskyky ei vielä tällä kaudella riitä maailmanmestaruuteen.
Jos muut ei aja tarpeeksi hyvin, tai eivät saa autoaan toimimaan jne., niin silloin Hamilton on voittanut ja ansainnut voittonsa. Muiden pitää katsoa peiliin.

ScuderiaJormaz

Well-known member
Peli on menetetty!! Kuka on piereskelly kimi tankkiin? Ron Dennis on sabotoinut kimin ajoa jollakin härvelillä tai bernie painelee joitakin nappuloita!
Kimi on aivan lapanen! Eiiiiih!!
Ferrari on aivan Lada.
Lewis on mestari,MESTARI!

Carl Lewis-tuo autourheilun sankari.

Haigi

Well-known member
Sijainti
Lievestuore
Kyllä mun mielestä mestaruuden ansaitsee nimenomaan se,jolla on kauden lopussa eniten pisteitä,onhan Hämis toki hieman koheltanutkin,ja ilman sähläämistä se olis todennäköisesti viime kauden mestari,ja mitä Kubicaan tulee,kyllä se senkin aika vielä koittaa!:alppu:

Sini Massa

Felipe Massa
Sijainti
Salo
ScuderiaJormaz sanoi:
Ferrari on aivan Lada
Ei, vaan Ferrari on FIAT

Mä en Hämäläist onnistelis vaik se mestaruuden veis. Kyl mä uskon Ferrariin loppuun asti. Se nähtiin viimevuonna et ei kannata heittää toivoa :alppu:

Dev

Well-known member
Mä en Hämäläist onnistelis vaik se mestaruuden veis. Kyl mä uskon Ferrariin loppuun asti. Se nähtiin viimevuonna et ei kannata heittää toivoa :alppu:
Jep, mutta viime vuonna Ferrari oli vauhdillisesti lähempänä McLarenia. Nyt näyttää siltä että McLaren on mennyt menojaan.

Haigi

Well-known member
Sijainti
Lievestuore
Ei, vaan Ferrari on FIAT

Liittyhän Ferrari tosiaan Ladaankin tavallaan,sillä alkuperäinen Ladahan on tehty lisenssillä kopioksi Fiat 124:stä...:alppu:

Ratman

Turha kommentoija
Sijainti
Hole in the sky
Viime kausi osoitti että luovuttaminen tällä foorumilla on ainoa tie mestaruuteen.

F1-forum,suomalaisen moottoriurheilun mahtitekijä.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
PR-Neekeri on hyvin todennäkösesti matkalla mestaruuteen.
Kirjoitit muuten kielletyn sanan! Mä olen saanut bannia ton sanan käytöstä. Noita mainitsemiasi än-kirjaimella alkavia ei ole olemassa eikä ole koskaan ollutkaan, vaikka joku niin väittäisikin.