Moe Szyslak sanoi:Kimille ensimmäinen mm-titteli autonvalmistajan sarjassa. Samassa onnittelut myös Felipe 'Pitstop' Massalle.:ahem:
Vielä se kuljettajien mestaruus plakkiriin, niin...
Olen kuullut villin huhun jonka mukaan Kimi Räikkönen olisi osa Ferrarin F1-tallia,tiedä sitten pitääkö paikkansaWebSlave sanoi:Öö... eihän Kimi sitä valmistajien mestaruutta ole voittanut, vaan Ferrari.
Anteeksi, myönnän että olen erittäin kova Kimi-intoilija ja aika kova Heikki-intoilija myös ja se kieltämättä näkyy. Toivon, ettet ota kommentteja liian tosissaan ja annat pettyneen Kimi-fanin vähän tuuletella tallimestaruudesta, kun kuljettajien MM näin suomalaisittain meni sivu suun. Oikeassa olet, eihän se tallimestaruus pelkästään Kimin ansiota ole, vaan yhtälailla Massan ja koko Ferrari-tiimin.WebSlave sanoi:Öö... eihän Kimi sitä valmistajien mestaruutta ole voittanut, vaan Ferrari. Tämän foorumin Kimi-intoilijat ovat Diario AS:n toimittajien tasoa.
Onhan hän, mutta valmistajien mestaruutta ei voi voittaa kuin valmistaja. Ei siis kuski, vaikka olisikin ko. valmistajalla töissä.Ratman sanoi:Olen kuullut villin huhun jonka mukaan Kimi Räikkönen olisi osa Ferrarin F1-tallia,tiedä sitten pitääkö paikkansa
Valitettavasti ne huumorilla heitetyt ja vakavasti heitetyt kommentit on hankala erottaa toisistaan. Toisaalta, siksi meillä on F1-Vapaa, jossa voi tuuletella huumorillakin.Polar sanoi:Anteeksi, myönnän että olen erittäin kova Kimi-intoilija ja aika kova Heikki-intoilija myös ja se kieltämättä näkyy. Toivon, ettet ota kommentteja liian tosissaan ja annat pettyneen Kimi-fanin vähän tuuletella tallimestaruudesta, kun kuljettajien MM näin suomalaisittain meni sivu suun.
Kyllähän Kimi on kuljettajien mestari tänä vuonna. Ei kai huijaritallia voi tosissaan ottaa? Vai ovatko Mika Myllylä & Co. vieläkin Lahden mestareita? Sillä ei pitäisi olla merkitystä, uskaltaako FIA antaa asianmukaisia rangaistuksia vilpistä vai ei. Nythän kävi niin, että dollarit pistettiin urheilun edelle.Moe Szyslak sanoi:Kimille ensimmäinen mm-titteli autonvalmistajan sarjassa. Samassa onnittelut myös Felipe 'Pitstop' Massalle.:ahem:
Vielä se kuljettajien mestaruus plakkiriin, niin...
Niin, millä logiikalla valmistajien pisteet otetaan pois ja kuskien pisteet jätetään koskemattomiksi? Eikös ne kuskit kuitenkin ajele niillä laittomilla autoilla? Kyllä se on niin ,että "Money talks, bullshit walks"Calvin sanoi:Kyllähän Kimi on kuljettajien mestari tänä vuonna. Ei kai huijaritallia voi tosissaan ottaa? Vai ovatko Mika Myllylä & Co. vieläkin Lahden mestareita? Sillä ei pitäisi olla merkitystä, uskaltaako FIA antaa asianmukaisia rangaistuksia vilpistä vai ei. Nythän kävi niin, että dollarit pistettiin urheilun edelle.
Edelleenkään autot eivät olleet laittomia missään vaiheessa. Olisi se kyllä ollut helpompaa kaikkien kannalta, jos Stepney olisi siirtynyt McLarenille töihin. Sitten kaikki olisivat voineet juhlia ansaittua mestaruutta.Lisko sanoi:Niin, millä logiikalla valmistajien pisteet otetaan pois ja kuskien pisteet jätetään koskemattomiksi? Eikös ne kuskit kuitenkin ajele niillä laittomilla autoilla? Kyllä se on niin ,että "Money talks, bullshit walks"