Villeneuve kommentoi BBC:n foorumilla aika hyvin. Turha valittaa, ettei ilman välitankkausta nähty ohituksia, koska ei niitä nähty välitankkausten kanssakaan. Ja kuinka rasittavan monta kertaa nämä muutoskeskustelut ovat menneet sen jankkaamiseksi, että ohituksia tarvitaan lisää, muttei sitten kuitenkaan liian paljon?
Whitmarsh myös lupasi ottaa toisen pakollisen varikkostopin jälleen esille seuraavassa FOTA:n kokouksessa, jotta kilpailun puoliväliin saataisiin edes jotain säpinää. McLaren ja Red Bullhan olivat jo ennen tätä ehdottaneet kahta pakollista stoppia, mutta muut eivät olleet siihen suostuneet.
Whitmarsh kuulutti myös Bridgestonen vastuuta. Tässä säännössä ei ole mitään järkeä, jos vaihtoehtorengastuksen välillä ei ole mitään eroa. Ja taas tullee sankokaupalla tähteitä niskaan, mutta Amerikan Bridgestonen filosofia, jota Champ Car - sarjassa käytettiin, olisi pitänyt ykkösissä ottaa käyttöön samantien kun tämä käytäntö sieltä matkittiin. Ei ole kyse renkaiden laadusta ja optimoinnista eri radoille, vaan siitä että ne ovat täysin erilaiset.
Mutta jälleen kerran F1 todisti sen olevan liian jähmeä ja konservatiivinen saadakseen kisoistaan hyvää show'ta.