Pääseekö liittymään mukaan kisoihin?

JJBMW

New member
Jos vaan mahdollista niin tulisin kisaamaan mukaan.. Yksin pelaaminen ei oikein enää kiinnosta ja vrocissa on harvoin hyviä kisoja mielestäni tai sitten olen siellä ollut väärään aikaan.. Mutta mielummin ajelisin suomalaisia vastaan.. Ilmoitelkaa!

T: Juha

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Tervetuloa vain, tuleppas käymään ircissä quakenetin #forumgpl-kanavalla, jossa kaikki muutkin sarjan kuskit majailevat.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Sukunimestä Jaatinen tulee muistoja mieleen. Oletkos aiemminkin ollut ajelemassa ForumGPL:n kisoissa.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Wilpuri:
Sukunimestä Jaatinen tulee muistoja mieleen. Oletkos aiemminkin ollut ajelemassa ForumGPL:n kisoissa.
Mulla on edelleen silverstonen rataennätys JJ:n nimissä, ei paha kuski wink

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
voisin tehdä kampäkin joko 11 päivä tai 25 päivä... viimeistää 25 päivä

tuota noin.. mitäs autoa mulle sitten alle? :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Silverstonen GP:n mitätöinti sekä Mexicon tulokset 3.9.2001

Silverstonen 30.8 ajettu GP mitätöidään GPL-kuljettaja Jaatisen pelleilyn vuoksi. Hän käytti radalla olleita seinämia tukena ja oikoi pääsuoran varikon kautta. Muutenkin pojan ajotyyli on ollut erittäin törkeä ja häiritsi muita kuljettjia kisan aikana pelleilemällä.
Lähde: http://www.tutka.net/~dominic/GPL/

Onkohan järkeä tullut päähän yhtään tuon jälkeen?

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Dominic:

Onkohan järkeä tullut päähän yhtään tuon jälkeen?
Niin.. Eipä tuosta touhusta tuntuisi kuin yksi suunta olevan, niin ei ainakaan pahempaan päin pahemmin ole varmaankaan voinut mennä.. Toisaalta, kun kerran tunkua vaikuttaa sarjan kisoihin olevan, niin ainakin jos itse olisin päättämässä, niin kelpuuttaisin mieluummin jonkun toisen mukaan :) .

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin, halukkaita tuntuu olevan melkolailla. Ja sitten yksi tällainen tapaus jolla on vähän kyseenalainen historia... Siellä varmasti on siistimminkin ajavia kuljettajia odottamassa vuoroaan.

Muutenkaan ei liene ole järkevää ottaa sarjaan mukaan täysin ulkopuolista ihan tuosta vaan tietämättä ollenkaan mikä ko. kaverin tarkoitus kisoissa on. Jokuhan voi tulla ihan vaan vittuillakseen kolaroimaan kaikki kisasta ulos.

<small>[ 07-11-2003, 18:34: Message edited by: Dominic ]</small>

micci

Active member
Tervehdys pitkästä aikaa.
Forum on näköjään suunnilleen samalla mallilla kuin viimeksi n. 3vuotta sitten kun omasin nettiyhteyden. :D
Niin, asiaan. Jos on mahdollisuuksia päästä mukaan GPL-liigaan niin minä olisin ainakin halukas tulemaan mukaan. Viimeksi, silloin kauan sitten piti tulla mukaan ajelemaan, mutta homma tyssäsi muistaaksen serverin palomuuriin frown

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jos on mahdollisuus päästä IRC:iin niin otappa yhteys QuakeNettiin (mediatraffic.fi.quakenet.org tai irc.barrysworld.com) ja kanava #forumgpl.

Petri Piira

Olivier Gavetta
Onkos näppiksellä ajamisessa mitään toivoa, olis kiva vähän ajella GPL:ää porukassa?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joystikilla (riippuu toki tikusta) ajelee jo ihan mukavasti... en muista miten näppiksellä homma sujuu... tuskin mitenkään, vaikka olisi avut päällä(avut päällä ei taas pääse kovaa)..