Päivän keravalainen -triid!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Tässä otsikossa jaetaan Päivän keravalainen -palkinto, eli Bobakki Trophy, keravalaisuuden esiintuomisesta forumilla. Myöntäjän täytyy omata vähintään VIP -status, tai ylempi arvo palstan hierarkiassa. Vapaamatkustajat kärvistelkööt omassa saituudessaan.

Tämän päivän palkinnon saajaksi arvon nimimerkki Sinäputken.

Onnea voittajalle!

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tahtoisin tähän väliin tähdentää, etten ole syntyjäni keravalainen. Minut on vain pakotettu asumaan siellä vähän toistakymmentä vuotta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tahtoisin tähän väliin tähdentää, etten ole syntyjäni vittumainen. Minut on vain pakotettu asumaan siellä 9 kuukautta.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Keravalaisinta mitä tiedän:

- Jokerien kannattaminen
- Keskikaljan juominen, mieluiten jossain pusikossa
- Helsinkiläisten yms. stadilaisten haukkuminen ja kateus heitä kohtaan
- Henkinen samaistuminen korsolaisten kanssa
- Big Brother-tähtien ihannoiminen ja asuttaminen
- Ajaminen 80-90-lukujen taitteessa valmistetuilla autoilla
- Ryysyistä rikkauksiin -stoorin väärinkäsittäminen ts. muutto Keravalta Helsinkiin elämän kiintopiste. Tuolloin keravalainen myös yrittää hyljätä juurensa ja samaistua stadilaisiin siinä kuitenkaan onnistumatta.

Sijainti
Kerava
Toivottavasti tämä vastaa kaikkien kysymyksiin sitten!

- Jokerien kannattaminen
:nope:

-Keskikaljan juominen, mieluiten jossain pusikossa
:ahem:

- Helsinkiläisten yms. stadilaisten haukkuminen ja kateus heitä kohtaan
Joskus.

EI! EI IKINÄ!

- Big Brother-tähtien ihannoiminen ja asuttaminen
:nope:

- Ajaminen 80-90-lukujen taitteessa valmistetuilla autoilla
Nääh, aiemmin.

- Ryysyistä rikkauksiin -stoorin väärinkäsittäminen ts. muutto Keravalta Helsinkiin elämän kiintopiste. Tuolloin keravalainen myös yrittää hyljätä juurensa ja samaistua stadilaisiin siinä kuitenkaan onnistumatta.
Ehkä :eek:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Itse olen lähes puoliksi keravalainen, olen kuitenkin asunut ihan kaupungin rajalla (toisella puolella kuitenkin, onneksi) viimeiset 11 vuotta kohta ja tulee myös liikuttua päivittäin sen läpi kotiin.

Eipä mulla muuta. Onnittelut Sinäputkelle vielä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tuolla ei ole mitään tekemistä keravalaisuuden kanssa. Korso on kervalaisille sitä, mitä Kerava on järvenpääläisille eli paikka, jota ylenkatsotaan ja haukutaan. Korson ansioksi voitaneen lukea se, että se on ainoita paikkoja maailmassa, joita keravalainen voi väheksyä.

Helsinkiläisiä ja helsinkiläisyyttä taas jokainen keravalainen vähintään salaa ihannoi. Tässä suhteessa HIFK-fanius on ihan yhtä suuri synti kuin Jokerien kannattaminen ja jokseenkin yhtä yleistäkin. En tiedä, kuka Keravalla käy kaupassa, muttei ainakaan keravalaiset. Heidän on pakko päästä "Hesaan", koska "ssiellä on ssiis ihanii pienii liikkeit ja oikee tunnelma".

Olen seurustellut keravalaisen alkuasukkaan kanssa pari vuotta. Se ei ollut elämäni kesä.

Viimeksi muokattu:

Moss

melkein mestari
Minulle Kerava on paikka, jonka ohitan junalla.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En ole ihan varma, notta olenko ikinä Keravalla käynyt. Muutama juttu tuli kuitenkin mieleen. Keravasta.

1.
2.
3.

Menneenä kesänä meinasin linkittää tuon ylläolevan kakkoslinkin videon yhteen silloin ajankohtaiseen juttuun forumilla, mutta jätin sen tekemättä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Entisenä keravalaisena on vastattava ainakin tuohon yhteen:
- Jokerien kannattaminen
EI IKINÄ! NEVER! Mikäli jossakin vaiheessa joku havaitsee miun kannattavan Narreja, on siinä määrin mieli pieni pielessä ja peli hävitty, että eutanasiaan on sivullekirjoittaneen lupa ja toivomus. Yhden kerran olen kannustanut ruotsalaista joukkuetta jääkiekko-ottelussa.. se oli HV-71 kun pelasi Narreja vastaan euroliigaa.

Kiintopiste ei myöskään johtanut tsadiin vaan ihan muualle. Tsadiin en myöskään koskaan muuta, vaikka töipaikka jostain kummallisesta syystä sinne siirtyisikin. Siihenkin saa sitä eutanasiakorttia soveltaa sitten.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.