Haaaaahahahaa!Kyllähän kyseinen skenaario saattaisi riittävän kovat paineet aiheuttaa, jotta mahdollistuisi tuo..
Haaaaahahahaa!Kyllähän kyseinen skenaario saattaisi riittävän kovat paineet aiheuttaa, jotta mahdollistuisi tuo..
Luettuani kirjoitukseni uudelleen, mä taidan tietää miksi. :ahem:Mulle tuli yhtäkkiä mieleen sun postaus immenkalvon poksahtamisesta. En tiedä miksi.
Kiitti luottamuksesta.Itsehän uskoin laran oikeellisuuteen ja todellisuuspohjaan vasta Facebookin myötä.![]()
Mutta mulla on varma tieto, että Timo on saanu panna jo kakkosen silmään
Valitettavasti Goblet jouduttiin diskaamaan, koska peli oli varsinaisen peliajan päätyttyä tasan ja jatkoajan alkaessa, Goblet ei ilmaantunut paikalla.1) Goblet
2) *
3) ?
Goblet painoi alivoimalla monta erää maaliaan puolustaen. Vastustajalla oli heittää kehiin jatkuvasti uutta ja tuoretta sentteriä, mutta Goblet otti torjuntavoiton yksinään, vaikka jaloissa alkoikin jo painaa.
Ylivoiman painostuksesta huolimatta Goblet menee helposti välieriin.
Näin teki. Miettii varmaan, onkohan hän itse ehyt vaiko ei.Valitettavasti Goblet jouduttiin diskaamaan, koska peli oli varsinaisen peliajan päätyttyä tasan ja jatkoajan alkaessa, Goblet ei ilmaantunut paikalla.
*herkistyy*Annetaan nyt niitä plussiakin.
1. Ilpo. Pitää vastustajaakin kunnioittaa. Onnea Lukolle jatkoon.:thumbup:
2. Archie. Hankala jääräpää, mutta pitääpä ainakin linjansa.:thumbup:
3. tmoi. Tää on oikeesti hauska jätkä. Umpisossu ja vänkääjä, mutta tuottaa iloa 'herkkyydellään'.
Mitäs seillä kiukuttelet. Sunnuntaina. Tiedät paikan*tulistuu*![]()
Samaa voi sanoa sustakin.2. Archie. Hankala jääräpää, mutta pitääpä ainakin linjansa.:thumbup: