Pahimmat epäonnistujat 2009

• Viestiketjun aloittaja JVR
  • Aloituspäivämäärä

mjk

...
Räkän pitäs vähä lämmitellä agresiivisemmin nitä renkait lämmittelykierroksilla ja ennen aika-ajo vetoa.
Kas perkele kun ei Kimi ole tätä insinöörien kans hoksannut! Että ihan autoa vekslaamalla se ongelma poistuis..

Lewis tulee epäonnistumaan henkilökohtaisesti useasti jos Mäkki ei saa rakennettua voittaja-autoa.

WebSlave

Trackman
Kuskeista alle tasonsa ajaa Nico Rosberg. Turhautunut saksalainen seuraa isänsä jalanjälkiä nyt toden teolla ja pelti kolisee radalla.
Minun muistiini Keken lukuisat keskeytykset johtuivat lähinnä teknisistä vioista, ei siitä, että pelti olisi kolissut.

Mangelo

Well-known member
Toivon Heikkoja kausia Massalle, Hamiltonille, Alonsolle, Kubicalle, Buemille ja Vettelille. Pelkään pahojen kausien tulevan näiden tallitovereille.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Hankala sanoa kuka suoriutuu alle oman tasonsa kun autot sanelevat niin paljon sen suhteen mikä kellekkin toimii.

Talleista taas luulen Renaultin tekevän surkeimman tuloksen mitä he ovat koskaan tehneet. Lisäksi, vaikka toivon toista, luulen ettei Williams nouse suosta vaan tippuu entisestään.

Valonpilkahduksia Williamsilla on parilla radalla Keken pojan Nicon ansiosta mut ei muuten.

Saara

Faster Than You
Ihan vain mielenkiinnosta... Mistä oletatte Renaultin olevan susi? Johtuuko se kenties siitä ensimmäisestä Algarven testistä, jossa Renault oli hitain? Vai siitä että "ei tuollainen nokka voi toimia"? :dunno:
En oleta auton olevan susi. Lähinnä yritin sanoa että Alonso ei tyydy ajelemaan kehnolla ajokilla vaan yrittäisi rajoitusten rajoilla kehittää sitä.

Deep Throat

Well-known member
Sijainti
Turku
Veikkaan, että ferrarilla ei kulje tulevana kautena. KERS:sit paukahtelee ja vauhtia ei riitä.