Pahrainin raportti -arvosanat

Felipe

Well-known member
Puolueeton näkökantani Pahrainin kilpailusta.

Plussat:

+++ Felipe Massa, eli minä.
Ajoin jälleen suvereenisti. Olin koko viikonlopun ajan ylivoimainen ja kyykytin Kimin jo aika-ajoissa, vaikka minulla oli painavampi auto. Robert Kubica ajoi höyryillä paalupaikalle. Suodaan hänelle se ilo, vaikka se paalu olisi minulle kuulunutkin. Kilpailussa ohitin hänet heti alussa ja menin menojani. Kilpailu oli helppo. Shampanjakin oli poikkeuksellisen hyvää. Pidin mausta oikein paljon, vaikka tuntuikin, että alkoholi meni päähän. Ilmeisesti Bahrainin sheikit tykkäävät voimakkaammista juomista?

++ Rubens Barrichello.
Rubens ajoi ihan hyvän kilpailun taas kerran. Meillä oli viihtyisä illallinen lauantaina. Söimme pizzaa ja joimme puolukkamehua. Rubens kyseli sitten kuulumisiani Ferrarilta ja kerroin tietenkin kaiken hyvälle ystävälleni. Rubensia kiinnosti myös aerodynaamiset ratkaisumme Ferrarissa, joten annoin hänelle pari piirustusta autostamme. Hän kuulemma katselee niitä mielellään Rossin kanssa illalla saadakseen paremmin unta. Oikein mukava kaveri tuo Rubens.

+ Nelson Piquet jr.
Nelsonista on tullut minulle kuin pikkuveli. Hän kärsi taas paljon epäonnea ja mielestäni hänen tilanteensa on epäreilu kun talli panostaa kaiken Alonsoon. Hän ajoi kuitenkin melkein virheettömästi maaliin asti, joten ansaitsee plussan.

Miinukset:

- Lewis Hamilton
Välillä jokainen tekee virheitä, kyllähän sen ymmärtää. Olenhan itsekin joskus tehnyt virheitä, vaikka en enää nykyään sellaisiin sorrukaan. Oli kuitenkin törkeää ylimielisyyttä heilutella nyrkkiä muille kuljettajille, jotka ajoivat hänen kanssaan samalla kierroksella. Onneksi Fisichella ihan vittuillaakseen piti Hamiltonin lopussa takanaan.

-- Max Mosley
Olen pettynyt Maxiin kun hän ei tullut Bahrainiin ollenkaan. Meillä on ollut tapana juhlia voittojani Rafaelan ja Maxin kanssa. Max on ystävällisesti sitonut silmäni ja laittanut oluthanan suuhuni. Samalla Rafaela on ulissut suloisesti kovan läiskimisen kuuluessa taustalla. Max on aina huutanut samaan aikaan jotain saksankielistä, mitä en ole ymmärtänyt. Paikalla on usein ollut myös paljon muita ihmisiä, usein mm. Michael ja Ralf. Näiden juhlien jälkeen Rafaela on aina ollut monta päivää tyytyväinen ja minä olen saanut nukkua yöni rauhassa. Nyt kärsin taas unipulasta kun perinteiset juhlat Maxin kanssa jäivät väliin ja vaimoni on kosketellut minua koko ajan. Toivottavasti saan tarpeeksi unta ennen seuraavaa kilpailua.

--- Jacques Villeneuve
Vanha kehärääkki tuli törkeästi Ferrarin varikkopilttuuseen norkkumaan. Minua häiritsi suunnattomasti tuo hieltä haiseva vanha kanadalainen rumine Harry Potter laseineen. Pistänkin aika-ajoepäonneni pitkälti Jacquesin tuoman negatiivisen energian piikkiin. Olkoon miten Gillesin poika tahansa, niin ei hänellä silti ole asiaa Ferrarille. Heti kun kuuli huhuja roskalehdistä, että minä saisin muka potkut, niin tuli nuoleskelemaan Ferrarin johtajia. Onneksi he eivät ole hölmöjä. Toivottavasti tämä hieno voittoni pitää Villeneuven jatkossa kaukana F1-varikolta.

Trullinkaasu

Well-known member
Felipe, muuten ihan hyvä yritys, mutta unohdit arvostella Pahrainin kisan Kunkun. Lonsolle vähintään viisi plus merkkiä!!!

Olen myös pettynyt Hra-natsiin, joka ei saapunut edes paikalle. Kuumien huhujen mukaan oli lähtenyt Ahtisaaren Maran kanssa golffaamaan. Shokki, siitä ei pääse mihinkään. :mad_old: :jaska: :mad_old:

mjk

...
Halpa kopio Ruubeneista? ;) En nauranut.

Mangelo

Well-known member
Vielä kun joku julkaisisi Gazetto dello Sportit :ahem:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
"Rubens ajoi ihan hyvän kilpailun taas kerran. Meillä oli viihtyisä illallinen lauantaina. Söimme pizzaa ja joimme puolukkamehua."

Paras kohta. :alppu:

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Felipe sanoi:
+++ Felipe Massa, eli minä.
Ajoin jälleen suvereenisti. Olin koko viikonlopun ajan ylivoimainen ja kyykytin Kimin jo aika-ajoissa, vaikka minulla oli painavampi auto. Robert Kubica ajoi höyryillä paalupaikalle. Suodaan hänelle se ilo, vaikka se paalu olisi minulle kuulunutkin. Kilpailussa ohitin hänet heti alussa ja menin menojani. Kilpailu oli helppo. Shampanjakin oli poikkeuksellisen hyvää. Pidin mausta oikein paljon, vaikka tuntuikin, että alkoholi meni päähän. Ilmeisesti Bahrainin sheikit tykkäävät voimakkaammista juomista?
Shampanja? Ei Bahrainissa ikinä palkintojenjaossa oo ollu mitään shampanjaa! Siellä on aina ollu jotain veden ja ruusunmarjamehun sekotusta. :jaska: Kannattas tutustua faktoihin ennenku rupee suoltamaan tollasta. :mad:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Shampanja? Ei Bahrainissa ikinä palkintojenjaossa oo ollu mitään shampanjaa! Siellä on aina ollu jotain veden ja ruusunmarjamehun sekotusta. :jaska: Kannattas tutustua faktoihin ennenku rupee suoltamaan tollasta. :mad:
No ei siitä nyt sentään noin pahasti tarvitse suuttua. :alppu:

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
IceManFani sanoi:
Olin ihan varma, että tämän viestin oli kirjoittanut juhni, mutta olin väärässä. :D

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
IceManFani sanoi:
Kuules, Massa on ite ajanut ton kisan niin kyllä se tietää nämä faktat paremmin kuin eräät. :alppu:

Felipe

Well-known member
IceManFani sanoi:
En kyllä nyt sinua usko. Kieltämättä se maistui vähän erilaiselta, eikä alkoholisti-tallikaverini pitänyt siitä ollenkaan, mutta olisihan se nyt rajua pilaa tarjota ruusumarjamehua shampanjapullossa.

Viimeksi muokattu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Felipe sanoi:
olisihan se nyt rajua pilaa tarjota ruusumarjamehua shampanjapullossa.
Se on just sitä. Myydäänhän Suomessakin Pomamccia Shampanjapullossa. Rajuun pilaan syyllistyit itsekin jo otsikon avusviestissä, mutta ei se väärin ole. Päin vastoin. :thumbup:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Mikäs Felipeä ja Kimiä huvitti podiumilla? Ettei vaan aiheena olisi ollut tämä marjamehu.. :eek:

Chip^

Well-known member
Pietari sanoi:
Mikäs Felipeä ja Kimiä huvitti podiumilla? Ettei vaan aiheena olisi ollut tämä marjamehu.. :eek:
Kimi varmaan sanoi Massalle ja Stefanolle siinä yhdessä vaiheessa, että viime viikonloppuna Tallinnassa oli paremmat juomat :D