Paino-indeksi pollitivagallup

Painoindeksisi?

• Alipaino: alle 20

Äänet: 4 4,3%
  • Normaalipaino: 20 - 25

Äänet: 56 60,2%
  • Lievä ylipaino: 25 - 30

Äänet: 23 24,7%
  • Huomattava ylipaino: 30 - 35

Äänet: 5 5,4%
  • Vaikea ylipaino: 35 - 40

Äänet: 0 0,0%
  • Sairaalloinen lihavuus: yli 40

Äänet: 3 3,2%
  • Uskontoni, vakaumukseni, olemattomat äänet tms kieltää vastaamisen

Äänet: 2 2,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    93

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
geiloord sanoi:
Paino on tässä lähiaikoina noussut ihan ennätyslukemiin ja näin ollen indeksikin on pompsahtanut ja vaihtanut kategoriaa. Elikkäs nykyään ollaan 20,3.
TÄSMÄLLEEN SAMA!!!! :eek!: :eek!: :eek!:

JOC

tavallinen virtanen
Välillä 25-30 on indeksi, eli aika pulska lukujen mukaan.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Jotain 20-21.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
19,jotain oli viimeksi mitattaessa. Nyt on lihaskunnon hankinta työn alla, joten jospa sen kohta saisi hilattua kahdenkympin paremmalle puolelle.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
23.5

Tosin kyllä jonkin verran ylimääräisiä kiloja on.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
23.7 on tällä hetkellä painoindeksi, eli aika normaali.

JOC

tavallinen virtanen
JOC sanoi:
Välillä 25-30 on indeksi, eli aika pulska lukujen mukaan.
Tyhmä väli, eli tarkennetaan 25-26 väliin. En turhaa huolta silti kanna.

oldez

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Lievästi ylipainoinen sanoo toi.

Tosin liäkäri sanoi, että ei tuo indeksi mittaa millään tavalla lihasmassaa versus läskiä. Rasvaprosentti kuitenkin on normaali.
Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.

Isoveli kävi aikoinaan työpaikan terveydenhoitajalla tarkastuksessa ja tämä ilmoitti että isoveljellä on hieman ylipainoa. Isoveli vähän ihmetteli että kauheesti laihdutettavaa ei ole kun sixpäkin erottuu

Itselläkin lipsahti tonne lievästi ylipainoisten joukkoon. Tosin aika pienellä marginaalilla 25,4. Tuskin kukaan mua sentään ylipainoiseks sanois.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
oldez sanoi:
Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.

Isoveli kävi aikoinaan työpaikan terveydenhoitajalla tarkastuksessa ja tämä ilmoitti että isoveljellä on hieman ylipainoa. Isoveli vähän ihmetteli että kauheesti laihdutettavaa ei ole kun sixpäkin erottuu

Itselläkin lipsahti tonne lievästi ylipainoisten joukkoon. Tosin aika pienellä marginaalilla 25,4. Tuskin kukaan mua sentään ylipainoiseks sanois.
Hieman tuntuu sille, että toi BMI suosii pitkiä ja hoikkia. Lyhyemmät ja toisaalta pitkät, mutta lihaksikkaat saa ns. huonompia lukemia.

Archie

Well-known member
Minusta tuo suosii ylipäätään hoikkia.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mä laskin joskus (todennäköisesti hieman väärin) silloisen kehon rasvaprosentin, pituuden ja painon perusteella, että jos multa kaikki rasva otettaisiin pois, niin mun painoindeksini olisi silti ollut 26. Todennäköisesti meni hieman väärin paino- ja tilavuusprosentit tuosta rasvan osuudesta, mutta ei tuo hirveän kaukana oikeasti totuudestakaan ollut. Joskus inttiaikoina (kun olin aivan kamalan tikku ja lihakseton ruipelo) mulla oli BMI jotain 21. Olishan se kivaa olla 75 kg uudestaan, mutta oikeesti olin hyvin ruipelo siinä kunnossa.

Örfil

Guest
oldez sanoi:

Mun painoindeksi oli -90 luvun alussa parhaimmillaan 30.3 (nyt 23 ja rapiat). Ja johtui vain ja ainoastaan 1987 alkaneesta kuntosaliharjoittelusta, joka oli parhaimmillaan parin, kolmen vuoden ajan luokkaa 5-6 x viikossa. Sali jolla kävin oli Petikossa, liekö mestaa enää olemassa.

Sikspäkki ei nyt ihan näkynyt, mutta sen aikaisesta takin koosta 52-54 on tullut pudotusta kokoon 48 eli vähän on väljää päässyt tulemaan kun äijä on kuihtunut kukkakepiksi.

Nykytreenauksella pysyy just ja just kondiksessa.

Mangelo

Well-known member
oldez sanoi:

Itsellä ei indeksi oikein mitenkään voisi mennä alle 21 vaikka läski ja lihakset lähtisi, sillä ruumiinrakenne ei ole kukkakeppi. Suuri osa lisäpainostani on läskiä, mutta kyllä voimaakin tuntuu tulleen massan mukana, vaikken salilla treenaakaan lihaskuntoa.