Lancer
Realisti
TÄSMÄLLEEN SAMA!!!! :eek!: :eek!: :eek!:geiloord sanoi:Paino on tässä lähiaikoina noussut ihan ennätyslukemiin ja näin ollen indeksikin on pompsahtanut ja vaihtanut kategoriaa. Elikkäs nykyään ollaan 20,3.
TÄSMÄLLEEN SAMA!!!! :eek!: :eek!: :eek!:geiloord sanoi:Paino on tässä lähiaikoina noussut ihan ennätyslukemiin ja näin ollen indeksikin on pompsahtanut ja vaihtanut kategoriaa. Elikkäs nykyään ollaan 20,3.
Ei kai tuo yllätä että ykkös- ja kakkosnilkillä on samat?Jason Voorhees sanoi:TÄSMÄLLEEN SAMA!!!! :eek!: :eek!: :eek!:
Tyhmä väli, eli tarkennetaan 25-26 väliin. En turhaa huolta silti kanna.JOC sanoi:Välillä 25-30 on indeksi, eli aika pulska lukujen mukaan.
Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.Moe Szyslak sanoi:Lievästi ylipainoinen sanoo toi.
Tosin liäkäri sanoi, että ei tuo indeksi mittaa millään tavalla lihasmassaa versus läskiä. Rasvaprosentti kuitenkin on normaali.
kouvotsvoni sanoi:oldez on ylipainoinen.
Hieman tuntuu sille, että toi BMI suosii pitkiä ja hoikkia. Lyhyemmät ja toisaalta pitkät, mutta lihaksikkaat saa ns. huonompia lukemia.oldez sanoi:Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.
Isoveli kävi aikoinaan työpaikan terveydenhoitajalla tarkastuksessa ja tämä ilmoitti että isoveljellä on hieman ylipainoa. Isoveli vähän ihmetteli että kauheesti laihdutettavaa ei ole kun sixpäkin erottuu
Itselläkin lipsahti tonne lievästi ylipainoisten joukkoon. Tosin aika pienellä marginaalilla 25,4. Tuskin kukaan mua sentään ylipainoiseks sanois.
Mun painoindeksi oli -90 luvun alussa parhaimmillaan 30.3 (nyt 23 ja rapiat). Ja johtui vain ja ainoastaan 1987 alkaneesta kuntosaliharjoittelusta, joka oli parhaimmillaan parin, kolmen vuoden ajan luokkaa 5-6 x viikossa. Sali jolla kävin oli Petikossa, liekö mestaa enää olemassa.oldez sanoi:Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.
Isoveli kävi aikoinaan työpaikan terveydenhoitajalla tarkastuksessa ja tämä ilmoitti että isoveljellä on hieman ylipainoa. Isoveli vähän ihmetteli että kauheesti laihdutettavaa ei ole kun sixpäkin erottuu
Itselläkin lipsahti tonne lievästi ylipainoisten joukkoon. Tosin aika pienellä marginaalilla 25,4. Tuskin kukaan mua sentään ylipainoiseks sanois.
Itsellä ei indeksi oikein mitenkään voisi mennä alle 21 vaikka läski ja lihakset lähtisi, sillä ruumiinrakenne ei ole kukkakeppi. Suuri osa lisäpainostani on läskiä, mutta kyllä voimaakin tuntuu tulleen massan mukana, vaikken salilla treenaakaan lihaskuntoa.oldez sanoi:Joo jos on yhtään keskivertoa enemmän lihasmassaa niin saa olla aika kireässä kunnossa että mahtuu normaalipainoisten joukkoon.