Arvioisin asian niin, että ruumiinrakenne voi ihan helposti selittää vähintään keskipituisilla miehillä 5kg, ei kuitenkaan 10kg. Eikä se kaikki rakennepaino pelkästä luustosta tule, oletan tässä nyt kyllä että luuston suhteellinen osuus painosta on likimain vakio vertailutapauksilla.Archie sanoi:Liikuntaopistolla eräs asiantuntija selitti, että luusto (ruuminrakenne) ei juurikaan selitä painoasioita. Kuulemma samanpituisilla henkilöillä voi luusto selittää maksimissaan muutaman kilon heiton. Tämäkin oli jossain ääritapauksessa.
Totta. Luut itsessään eivät paljon paina, mutta kyllähän niiden ympärille sitä lihasta ja läskiä kertyy.Zaikom sanoi:Eikä se kaikki rakennepaino pelkästä luustosta tule,
Raskastekoisella kaverilla ne muutkin elimet on helposti vähän isompia kuin pelkät luut. Isoja luita ei voi kääriä yhtä pieneen pakettiin.Archie sanoi:Totta. Luut itsessään eivät paljon paina, mutta kyllähän niiden ympärille sitä lihasta ja läskiä kertyy.
Mihinkäs paino kadonnut tai pituus kasvanut? Nyt näytti olevan 22,7..Itsellänihän se oli 24.
Mä olen fatsoutunut vuodessa ulos normaalihaarukasta.Mihinkäs paino kadonnut tai pituus kasvanut? Nyt näytti olevan 22,7..
Sama.Mä olen fatsoutunut vuodessa ulos normaalihaarukasta.
Täytynee tehdä ahkerammin lumitöitä.
Läskien puhetta...Painoindeksi ei kyllä miun mielestä kerro mitään ..huuhaata sanon minä!
Läskien puhetta...
Sanoo se, joka kuolee painoindeksin takia.