Pakettimatka Hungaroringille

• Viestiketjun aloittaja Mia
  • Aloituspäivämäärä

Mia

New member
Avopuolison kanssa oli tarkoitus lähteä 3-10.8.06 Budapestiin seuraamaan formuloita ja katsomaan muutenkin paikkaa, mutta yllättäen tulikin ero. Koska ex ei ole löytänyt ketään mun tilalleni, eikä mulla ole formulasta kiinnostuneita kavereita, niin nämä kaksi lippua olisi kiva saada myytyä, jottei meidän tarvitsisi kahdestaan sinne lähteä.

Hintaan 1210 e/hlö kuuluu lentoliput Hki - Budapest - Hki, majoitus Sissi-hotellissa aamiaisineen sekä lippu Gold4-katsomoon.

Hintahan on tietysti suurempi kuin jos olisi tilannut liput erikseen, mutta sitä on nyt myöhäistä surra. Peruuttaahan tota matkaa ei enää kannata, kun peruutuskulut on sen verran suuret... Eli jos jotakuta kiinnostaisi matka, niin saa ottaa yhteyttä... :)

Felix

Well-known member
Kaikki valmismatkat voi perua ilman eritystä syytä 28 päivää ennen matkaa maksamalla pelkät toimistokulut. Ei siitä montaa kymppiä tule maksettavaa.

Mia

New member
Kyllä kun noita valmismatkan ehtoja katsoo, niin niissä sanotaan, että perumisesta joutuu maksamaan 200 euroa/hlö sekä kisaliput, eli 320 euroa/hlö, yhteensä vaatimattomat 1040 euroa... :(

Saisi nyt edes toisen lipun myytyä, niin kyllähän meistä jompi kumpi voisi matkaan silloin lähteä...

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
No prkl, tuolloinhan olis mun synttäritkin.... Mutten taida haluta viettää sitä häkkisfanien keskellä.